behlemobanner

افزایش تقاضا برای سرمایه گذاری در منطقه آزاد چوبهار

تیتر20- امیر مقدم مدیر کل منطقه آزاد چابهار در نشست خبری با اشاره به موضوع مطرح شده در سه سال اخیر گفت: بحث ساخت فرودگاه جدید چابهار در سه سال اخیر مطرح شده است. ، و بخشی از عملیات به مرحله بهره برداری از این فرودگاه رسیده است البته بسته به مسائل.

وی گفت: خوشبختانه در سال گذشته توافقی در سطح ملی صورت گرفت که از رئیس دهقان تشکر می کنیم و امروز مکان فرودگاه جدید اعلام شده، امضاهای لازم نیز گرفته شده است. و یک تصمیم ملی گرفته شده است.”

وی گفت: افزایش 71 درصدی درخواست های سرمایه گذاری در منطقه آزاد چوبهار و همچنین افزایش 30 درصدی مصوبات را شاهد بوده ایم. نتیجه این رویکرد افزایش صادرات محصولات منطقه از 9.6 میلیون دلار به 13.5 میلیون دلار بود.

مقدم در ادامه خاطرنشان کرد: برای ترانزیت 2 میلیارد دلار هدف گذاری کرده ایم که هنوز یک میلیون دلار هم نیست، اما 1000 خودرو برای توسعه ترانزیت تهیه می کنیم و در چند روز آینده مجوز واردات خودرو را خواهیم گرفت. از منطقه آزاد چوبهار اجرا می شود. .

این مقام مسئول اضافه کرد: بر اساس سیاست های شورای عالی مناطق آزاد 2 رویکرد را در دستور کار قرار می دهیم که یکی از اهداف جهانی شدن تامین زیرساخت های لازم برای اقتصاد بین الملل و هدف دوم ایجاد مشترک است. مناطق آزاد یکی از جنبه های دیگر.. عمومی سازی مناطق آزاد نیز یکی از سیاست هاست.

مدیرعامل منطقه آزاد چوبهار تاکید کرد: 120 بسته سرمایه گذاری به ارزش 58 هزار میلیارد تومان در منطقه آزاد چبهار تهیه شده است و در بحث سرمایه گذاری خارجی باید تلاش زیادی برای فروش بسته ها داشته باشیم و این یکی بود. از راه های حل این شرکت در نمایشگاه های بین المللی چین و ارمنستان./label

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

دسترسی به معتبرترین سایت تعبیر خواب آنلاین
تعبیر خواب دختر دار شدن
تعبیر خواب موش در خانه فامیل
معرفی قیمت پرینتر
راهکارهای موفق برای پیشگیری از چالش های سایت شرط بندی 123
بهترین صرافی: راهنمای شناخت و استفاده از بهترین خدمات صرافی آنلاین
تماس با ما