behlemobanner

در پیاده روی های منطقه امسال کارهای ارزنده ای انجام شده است

جابر دوستمحمدیان رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان سمنون در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در این منطقه گفت: تعداد زائران امسال افزایش یافته است. یک و نیم بار نسبت به سال های گذشته و در این راستا ستون های استان کارهای ارزشمندی انجام شده است.

وی به فعالیت راهپیمایان اشاره کرد و افزود: امسال 20 راهپیمایی در کربلا، 6 راهپیمایی بین راه نجف، 6 راهپیمایی عمود بر جاده تمیرز و کربلا، 4 راهپیمایی در نجف، 3 راهپیمایی در مهران و یک راهپیمایی در استان سمنان. مردم خدمت کردند. زائران

رئیس ستاد توسعه و نوسازی عتبات عالیات منطقه 4 سمنان همایش های اربعین در شهرستان ها، ثبت اطلاعات اعضا و زائران در سامانه، ثبت مجوز پیاده روی، برگزاری 20 جلسه هماهنگی در محدوده اعطای مجوز پیاده روی، از جمله اقدامات این ستاد قبل از مراسم اربعین است.

دوستمحمدیان ادامه داد: آموزش راهپیمایان برای ثبت نام در سامانه، اطلاع رسانی لازم به راهپیمایان از طریق سامانه، شرکت در جلسات استانداری و جلسه وزارت کشور از دیگر اقدامات مهمی بود که انجام شد.

وی بیان کرد: در حین تایید خروجی تجهیزات اسکورت اقداماتی در کاپوت و گمرک انجام شد که خروج کامیون ها از مرز را تسهیل کرد.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات منطقه سمنون گفت: نمایندگان این ستاد در شهر کربلای معلی و شهر نجف اشرف و حدفاصل جاده نجف به کربلا معرفی و مستقر شدند. برای بررسی و حل مشکلات و مشکلات. از راهپیمایی

به گفته دوستمحمدیان در ارتباط با محتوای آموزشی و سلامت گردشگران اقداماتی انجام شده و نمایندگان بهداشت دانشگاه علوم پزشکی در این موکب ها شرکت کردند.

وی با بیان اینکه امسال مسئولان منطقه برای ارائه قدرت الهی در موکب ها شرکت کردند، تصریح کرد: همچنین مسئولان و ناظران ستاد بازسازی اتبوت از تمامی موکب ها سرکشی کردند و بر فعالیت راهپیمایان نظارت داشتند. .

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

دسترسی به معتبرترین سایت تعبیر خواب آنلاین
تعبیر خواب دختر دار شدن
تعبیر خواب موش در خانه فامیل
معرفی قیمت پرینتر
راهکارهای موفق برای پیشگیری از چالش های سایت شرط بندی 123
بهترین صرافی: راهنمای شناخت و استفاده از بهترین خدمات صرافی آنلاین
تماس با ما