آب و هوا 14 آبان برف و باران و سرما در ایران

کاهش نسبی دما از دوشنبه/همدان سردترین مرکز ایران

آفتاب نیوز :

صدیق ضیائیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در تشریح وضعیت جوی کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز (14 آبان) در شرق هرمزگان، سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان و بر اساس … جزایر واقع در تنگه هرمز و دریای عمان بارش باران، رعد و برق و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گرد و خاک و در برخی نقاط تگرگ خواهد بود.

به گفته وی شدت بارندگی در شبه جزیره جنوبی سیستان و بلوچستان است.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی تاکید کرد: خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می شود.

ضیائیان با اشاره به اینکه روزهای شنبه و یکشنبه (15 و 17 آبان) کشور دارای هوای آرام خواهد بود، گفت: در روز دوشنبه (17 آبان) نیز جریانات شمالی سرد وارد می شود و کاهش دما در اردبیل، رودخانه خزر کاهش می یابد. رفت استان های ساحلی سپس شمال شرقی می شوند، برای استان های گیلون، مازندران و گلستان بارش باران دور از دسترس نیست.

وی افزود: روز سه شنبه (18 آبان) علاوه بر مناطق مذکور، در مناطق واقع در مرکز زاگرس، بخشی از مرکز، ارتفاعات کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان پراکنده خواهد بود. باران گاهی رعد و برق و رعد و برق خواهد بود. باد

به گفته وی، روز دوشنبه (17 آبان) دریای خزر مواج می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار داشت: فردا (15 آبان ماه) آسمان تهران صاف، نیمه ابری و گاهی وزش باد ملایم و مه آلود خواهد بود. باران خواهد آمد دمای هوا 15 درجه و حداکثر 26 درجه و در روز یکشنبه (16 آبان) صاف تا نیمه ابری گاهی وزش باد ملایم و در شب مه رقیق با حداقل 15 درجه و حداکثر 26 درجه پیش بینی می شود.

به گزارش ضیائیان، طی امروز و فردا (14 و 16 آبان ماه) بندرعباس و اهواز با دمای 33 و 34 درجه گرم ترین مراکز کشور و همدان با دمای 3 درجه گرم ترین مراکز کشور هستند.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

اهمیت خرید عمده تیشرت مردانه و کاربردهای آن
اکانت اسپاتیفای: یک بررسی جذاب برای استفاده از خدمات موزیک آنلاین
معرفی سایت بازی انفجار: جایگاه و اهمیت بازی انفجار آنلاین
سایت شرط بندی کرش رویال: جایگاهی برای پیش‌بینی‌های هیجان‌انگیز
خرید پلی استیشن پلاس اکسترا: راهی جدید برای تجربه بهتر بازی
گروه تلگرام سئو: راهی برای بهبود جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو
تماس با ما