ادعای بایدن ایران از روسیه و حماس حمایت می کند. ما آنها را در قبال این موارد پاسخگو خواهیم دانست حماس از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می کند

رئیس جمهور آمریکا گفت: ما اختلافات داخلی داریم اما باید بر آنها غلبه کنیم و نمی توانیم اجازه دهیم تروریست هایی مانند حماس پیروز شوند.

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر مدعی شد که حماس نماینده مردم فلسطین نیست. وی مدعی شد که حماس از غیرنظامیان به عنوان سپر انسانی استفاده می کند.

جو بایدن در بخشی دیگر از سخنان خود مدعی شد که جنبش حماس و [ولادیمیر] پوتین رئیس جمهور روسیه تنها کسی است که در تلاش برای از بین بردن دموکراسی کشورهای همسایه است.

بایدن همچنین گفت: تضمین موفقیت اسرائیل و اوکراین برای امنیت ملی ما مهم است. وی افزود: درخواستی فوری به کنگره خواهم فرستاد تا با حمایت شرکای مهممان از جمله اسرائیل، نیازهای امنیت ملی ما را تامین کند.

وی تصریح کرد: آمریکا تضمین خواهد کرد که گنبد آهنین همچنان قادر به محافظت از آسمان اسرائیل (رژیم صهیونیستی) باشد. بایدن گفت که ما مطمئن خواهیم شد که سایر دشمنان در منطقه بدانند که اسرائیل قوی تر از همیشه است.

جو بایدن بار دیگر بر حمایت خود از راه حل دو دولتی تاکید کرد و گفت: ما نمی توانیم راه حل دو دولتی را رها کنیم و اسرائیلی ها و فلسطینی ها سزاوار امنیت، عزت و صلح هستند.

بایدن در بخشی از سخنان خود به موضوع اوکراین و روسیه پرداخت و مسکو را تهدید کرد که در صورت حمله به یکی از کشورهای ناتو با واکنش شدید آمریکا مواجه خواهد شد.

با این حال رئیس جمهور آمریکا مدعی شد که واشنگتن برای مقابله با روسیه به دنبال حضور نیروهای آمریکایی در اوکراین نیست.

وی همچنین به تظاهرات علیه ایران رفت و با وجود تاکید بر حمایت های مالی گسترده رژیم صهیونیستی و اوکراین گفت: ایران در کنار حماس از روسیه در اوکراین حمایت می کند و ما همچنان در این موارد پاسخگوی آنها خواهیم بود.

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

بازی انفجار ایرانی: بهترین سایت انفجار ایرانی برای شما
اهمیت خرید عمده تیشرت مردانه و کاربردهای آن
بهترین سایت انفجار: معرفی و اهمیت
سایت شرط بندی انفجار: راهی جدید برای کسب درآمد آنلاین
اکانت اسپاتیفای: یک بررسی جذاب برای استفاده از خدمات موزیک آنلاین
معرفی سایت بازی انفجار: جایگاه و اهمیت بازی انفجار آنلاین
تماس با ما