پروژه معافیت مالیاتی تورگردانان

عنوان 20- یحیی تاگیزدا محبوب وی شامگاه دوشنبه در مراسم بزرگداشت روز جهانی گردشگری و هفته گردشگری در شیراز گفت: در این زمینه نهادهای زیرساختی و سازندگی و نهادهای مختلف فرهنگی باید همکاری کنند چرا که انرژی اجتماعی، اشتغال و آینده ای بهینه برای دنیا ایجاد می کند. کشور

وی افزود: مشکلات سرمایه گذاران در حوزه ترافیک در قالب کمیته های ملی و منطقه ای بررسی موانع در تفاهم نامه با شرکت های خدمات رسان مطرح و رفع می شود.

تقی زاده محبوبی تسهیگری از اقدامات تسهیل و تسریع در صدور مجوزهای تبصره شانزدهم به فعالان گردشگری، ارائه توانمندی های گردشگری ایران در رویدادهای ویژه و ایجاد سامانه های مختلف گردشگری در 2 سال گذشته یاد کرد. فعالیت این بخش و توسعه گردشگری.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی عامیانه و گردشگری تصریح کرد: با توجه به تغییر بازارهای هدف گردشگری ایران و ایجاد بازارهای جدید که عمدتاً متشکل از گردشگران از چین و روسیه، نیاز به راهنمای تورهای روسی و چینی زبان احساس می شود که بخش گردشگری باید به نیروی انسانی موثر در این بخش مجهز شود.

نگیزدا اعلام کرد: در همین راستا فراخوان جذب افراد آشنا به زبان چینی شد و دوره های فشرده راهنمایی گردشگری نیز برای داوطلبان برگزار شد و هفته آینده اولین کارت گروهی صادر می شود.

وی افزود: در این مرحله حدود 120 نفر از دانشجویان زبان چینی از دانشگاه های شهید بهشتی، اصفهان و تربیت مدرس و تعدادی از افرادی که زبان چینی را به خوبی می دانند در چرخش های حرفه ای شرکت کردند.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی عامیانه و گردشگری افزود: این اولین مرحله بود و چنین برنامه ای برای راهنمایان تور روسی زبان وجود دارد.

وی اذعان داشت: البته این تعداد راهنمای چینی کفاف نیاز کشور را ندارد و با توجه به اینکه امکان حضور گردشگران چینی و روسی در آینده بسیار زیاد است، باید گردشگری کشور در این زمینه تقویت شود.

وام گردشگران ایرانی دو برابر شد

نگیزدا گفت: حداقل پنج درصد از وام های منطقه ای «فورس عروس» باید صرف گردشگری شود که نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

وی افزود: این وام ها فرصتی را برای تامین زیرساخت های گردشگری ایجاد می کند.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی عامیانه و گردشگری با تاکید بر ظرفیت‌های گردشگری فارس تصریح کرد: توسعه گردشگری در برنامه‌ریزی این منطقه و آموزش گردشگری و ارتقای کیفیت امکانات گردشگری معرفی آن باید در اولویت قرار گیرد. جاذبه های گردشگری استفاده از فعالیت های الکترونیکی را مد نظر قرار دهند./ایرنا

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

اهمیت خرید عمده تیشرت مردانه و کاربردهای آن
اکانت اسپاتیفای: یک بررسی جذاب برای استفاده از خدمات موزیک آنلاین
معرفی سایت بازی انفجار: جایگاه و اهمیت بازی انفجار آنلاین
سایت شرط بندی کرش رویال: جایگاهی برای پیش‌بینی‌های هیجان‌انگیز
خرید پلی استیشن پلاس اکسترا: راهی جدید برای تجربه بهتر بازی
گروه تلگرام سئو: راهی برای بهبود جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو
تماس با ما