پیام ستاد مشترک ارتش آمریکا به ایران


آفتاب نیوز :

ژنرال چارلز براون، رئیس ستاد مشترک ارتش گفت: «درگیر نشوید.

به گزارش رویترز، براون به خبرنگاران گفت: ما می خواهیم پیامی قوی ارسال کنیم. ما نمی‌خواهیم این موضوع گسترش پیدا کند و به ایران پیشنهاد می‌شود که این پیام را شفاف و آشکار دریافت کند.

اما این ژنرال آمریکایی به مداخله در این درگیری ها اعتراف کرد و گفت: ارتش آمریکا تجهیزات دفاعی، مهمات و سایر کمک های امنیتی را برای کمک به رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله حماس به سرزمین های اشغالی می ریزد.

رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا گفت: این موضوع پیام قوی حمایت از اسرائیل است. اما پیام بازدارنده قوی برای جلوگیری از این درگیری نیز دارد.”

برخی از مقامات رژیم صهیونیستی و آمریکا نقش ایران را در انجام این حمله بر عهده گرفتند. چندین نشریه آمریکایی نیز با تکیه بر اظهارات غیرموثق منابع آگاه، همین ادعا را تکرار کرده اند.

در همین حال، علی کریمی مقم، نماینده ایران در سازمان ملل متحد، در پاسخ به ادعای نشریات آمریکایی با استناد به اظهارات بی اساس برخی منابع آگاه مبنی بر دست داشتن ایران در حمله مقاومت فلسطین به مواضع مقاومت فلسطین. رژیم اشغالگر قدس در پیامی در شبکه اجتماعی X تصمیمات مقاومت فلسطین را “مستقل” و “منطبق بر منافع مشروع ملت فلسطین” خواند.

کریمی مقوم با بیان نظر نماینده ایران در سازمان آمریکا نوشت: ما به اتفاق آرا از فلسطین به خاطر حمایت قاطعش حمایت می کنیم. با این حال، ما هیچ نقشی در پاسخ فلسطین نداریم. زیرا فقط فلسطین می تواند این کار را انجام دهد.

وی ادامه داد: اقدامات قاطع فلسطین دفاعی کاملا قانونی در برابر اشغال ظالمانه هفتاد ساله و جنایات وحشیانه رژیم غیرقانونی صهیونیستی است.

علاوه بر این، جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید به ام‌اس‌ان‌بی‌سی گفت: ایران مدت‌هاست که از حماس با منابع، توانایی‌ها و آموزش‌هایش حمایت می‌کند.

وی در ادامه مدعی شد: ایران به وضوح در این واقعیت شریک است، اما از نظر اینکه آیا ما مدرکی دال بر دست داشتن ایران در این حملات داریم یا خیر، باید بگویم که چیزی نداریم.

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

اهمیت خرید عمده تیشرت مردانه و کاربردهای آن
اکانت اسپاتیفای: یک بررسی جذاب برای استفاده از خدمات موزیک آنلاین
معرفی سایت بازی انفجار: جایگاه و اهمیت بازی انفجار آنلاین
سایت شرط بندی کرش رویال: جایگاهی برای پیش‌بینی‌های هیجان‌انگیز
خرید پلی استیشن پلاس اکسترا: راهی جدید برای تجربه بهتر بازی
گروه تلگرام سئو: راهی برای بهبود جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو
تماس با ما