behlemobanner

خرید بک لینک دائمی معتبر، فروش بک لینک با ارزان ترین قیمت

Read more about this page here.

حتی ممکن است تا مدت‌ها نتوانید در حوالی صفحه نخست نتایج  جستجو، آفتابی شوید. بنابراین لازم است که لینک‌سازی را به کمک یک مجموعه حرفه‌ای و کاربلد انجام دهید  تا خیلی سریع به نتیجه دلخواه خود برسید. فقط به خاطر داشته باشید که لینک‌هایی که از سایت‌های معتبر می‌آیند بیشترین ارزش را دارند. بک‌لینک‌ها، لینک‌هایی از یک وب‌سایت به صفحه‌ای در وب‌سایت دیگر هستند. گوگل و دیگر موتورهای جستجوی بزرگ، بک‌لینک‌ها را برای یک صفحه خاص در نظر می‌گیرند.

بک لینک های خبری مجله ای که در قالب رپورتاژ آگهی ساخته میشن و شما می تونید تا 50 رپورتاژ خبری و مجله ای سفارش بدید و بک لینک های قوی و معتبر دریافت کنید. هرچند شبکه‌های اجتماعی ممکن است تاثیر مستقیمی در نتایج موتورهای جستجو نداشته باشد ولی با فعالیت موثر در شبکه‌های اجتماعی باعث پخش شدن لینک‌های سایت خود به صورت طبیعی می‌شوید. راه‌های متفاوتی برای بدست آوردن و یا ساختن بک لینک وجود دارد که طبیعی بودن آن بسته به معیارهایی چون اعتبار دامنه، کیفیت محتواهای ارائه شده، زمان ساخت لینک، سن دامنه، تعداد لینک خروجی، آدرس آی پی سایت و … دارد. همانطور که گفتیم، زمانی که یک وب سایت در بخشی از محتوای خود به وب سایت دیگری اشاره می‌کند (همراه با لینک آن وب سایت)، این عمل اصطلاحا بک لینک نامیده می‌شود.

با این حال رپورتاژ بسیار سالم و بی خطر بوده و سبب محبوب شدن وب سایت شما نزد گوگل می شود. به گونه ای که برخی از مشتریان ما برای درآوردن وب سایت خود از پنالتی از خرید رپرتاژ استفاده می کنند. حتما می دانید که سئو (SEO مخفف Search Engine Optimization) یا به فارسی همان بهینه سازی سایت در مجموع از دو بخش سئو داخلی(On-Page SEO) و سئو خارجی(Off-Page SEO) تشکیل گردیده است. همانطور که از نام این دو بخش پیدا است، سئو داخلی به مجموعه فعالیت هایی که در داخل سایت برای بهینه سازی وب سایت انجام می شود گفته شده و در مقابل سئو خارجی به مجموعه مواردی که در خارج سایت صورت می پذیرد اطلاق می گردد.

سفارش بکلینک

همچنین، با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید بک لینک‌های ارزان زیادی را دریافت کنید. متن میزبان لینک که با نام انکرتکست نیز شناخته می‌شود ، متنی است که قابلیت کلیک روی آن وجود دارد و همانند پلی عمل می‌کند که کاربر را به سایت دیگری منتقل می‌کند.متن میزبان پیوند اغلب به صورت برجسته و با رنگ آبی شناخته می‌شود. انکرتکست تأثیر زیادی روی قوی‌بودن بک لینک دارد، در هنگام خرید بک لینک قوی باید توجه داشته باشید که انکرتکست بک لینک‌های شما شامل کلمه‌ی کلیدی اصلی صفحه‌ای باشد که بک لینک به آن اشاره می‌کند.

ساخت بک لینک در سایت Wikipedia سخت است و ساخت آن حدود یک ماه زمان می برد. بک لینک های این سایت معمولا بعد از گذشت چند ماه حذف می شوند، اما بک لینک های ویکی دمی دائمی بوده و صد در صد ایندکس می شوند. پکیج های بک لینک های pbn و رپورتاژی از با کیفیت ترین بک لینک هایی هستند که می توانند باعث رشد کلمات کلیدی سایت شوند.

اگر یک وبسایت بک لینک های مناسبی داشته باشد، علاوه بر آن‌که باعث بهبود کلمات کلیدی لینک‌شده (Anchor Text) می‌شود، باعث افزایش ارزش دامنه و صفحه یا همان da و pa نیز می‌گردد. بک لینک های انبوه خارجی به کمک برنامه GSA SER و لینک لیست ما تحت‌عنوان GSA SER verified list ایجاد می‌شوند. در هنگام ایجاد لینک‌ها به حل کپچا و ریکپچای گوگل احتیاج است که از برنامه GSA Captcha Breaker و برنامه XEvil استفاده می‌شود.

به نظر می‌رسد
هزینه این کار چندان خوشایند صاحبان سایت‌ها نیست، اما در اصل این هزینه‌ها بسیار موثر خواهند بود، زیرا رپورتاژ آگهی بسیار بیشتر و بهتر از سایر روش‌های خرید بک لینک، در بهبود سئو خارجی سایت شما ثمربخش است. اما اگر لینک سازی به درستی انجام نشود تنها پول خود را هدر داده اید. خرید بک لینک یکی از راهکار های مؤثر در بهبود سئو و رتبه‌ بندی وبسایت است.

سفارش بکلینک

بعد از اینکه بک لینک های شما ساخته شد، نوبت به تقویت این بک لینک ها می رسه که این کار هم توسط سرویس بک لینک های تقویتی نشونت قابل انجام هست. بدلیل حفظ حریم مشتریان محترم که از ما بکلینک خریده اند، آدرس سایت ایشان حذف شده، اما در اسکرین شات نتایج گوگل قابل مشاهده ست. نیکداد از این پکیج بک لینک برای چند سال برای خودش استفاده کرده و با همین پکیج در نتایج گوگل بالا می باشد.

اما اگر در سایت خود فقط از بک لینک های فالو استفاده کنید، از دید موتورهای جستجو، غیر طبیعی به نظر می رسد. به همین علت بهتر است از هر دو نوع بک لینک در سایت خود استفاده کنید. باید دقت داشت که بک لینک های نوفالو هم می توانند به نوعی در افزایش رتبه سایت شما نقش ایفا کنند. بک لینک های نوفالوی مناسب می توانند ترافیک ارجاعی خوبی برای سایت شما ایجاد نمایند. ما در طول فعالیت خود با خیلی از سئو کارها و وب سایتها فعالیت داشتیم که با توجه به نوع وب سایتهای موجود در پکیج، تاثیر خیلی مثبتی بر  روی نتایج گوگل داشتند و ما تصمیم گرفتیم برخی از آنها را در اینجا درج کنیم.

مفتخریم اعلام داریم که ما در تیم سون بک لینک تاکنون حتی گزارش یک مورد پنالتی را نداشته و در همین وب سایت برترین مطالب سئو را به صورت رایگان قرار داده ایم. در حقیقت همین اعتبار و صداقت ما تا به امروز رضایت بیش از 95 درصد خریداران بک لینک را برایمان به همراه داشته است. کیفیت بک لینک ها یکی از مهم ترین عوامل ارتقاء کیفیت و افزایش دامین آتوریتی DA وب سایت شما می باشد. سفارش بک لینک ها در نیکداد به صورت دستی و دائمی مطابق با الگوریتم های جدید گوگل برای ارتقای کلمات کلیدی و افزایش دامین آتوری انجام می شود.

قیمت این بک لینک ها از 8 هزار تومان ماهانه تا چند میلیون تومان به طور 12 ماهه تعیین شده. معمولاً در اینگونه مواقع، وجهی که بابت خرید بک لینک پرداخت شده قابل برگشت نیست، مگر اینکه رسانه انتخابی شما تضمین دیگه ای به شما داده باشه. مثلاً در مورد بک لینک های رپورتاژی خبری مجله ای اختصاصی نشونت، ما ضمانت هایی رو ارائه دادیم که می تونید قوانینش رو از بخش قوانین خدمات سایت مطالعه کنید. سرویس های جامع که در بالا معرفی شدند، شامل انواع مختلف لینک از جمله خبری، مجله ای، وبلاگی، دانشگاهی و تقویتی بودند و مناسب پروژه هایی هستند که قرار هست صفر تا صد مراحل ساخت بک لینک رو به نشونت واگذار کنند.

لینک های داخلی همان لینک هایی هستند که از سایت خودتان به صفحات دیگر سایتتان می دهید. لیکن اگر نیازمند بک لینک های با ارزش و طبق الگوریتم های بروز و با کیفیت لینک بیلدینگ هستید، کار کمی سخت تر خواهد شد. توجه کنید زیرساخت سایت شما نیز توسط متخصصین سئوی وبمسترسلام بررسی شده و پیشنهادات کاربردی، عملیاتی و اثربخش را برایتان خواهیم داد.

سایتی که دارای Spam Scroe خیلی بالایی است برای خرید بک لینک می‌تواند بدترین گزینه ممکن باشد. البته اگر شما هم بخواهید برای سایتتان اقدام به خرید بک لینک کنید باید از اصول صحیح اون باخبر باشید در غیر این صورت ممکن است خواسته یا ناخواسته سایت خودتان را نزد گوگل بی‌اعتبار کنید. با گرفتن بک لینک از یک سایت معتبر، گوگل به پاس اعتبار آن سایت ارزش وِیژه ای برای شما قائل می شود و این موضوع باعث می شود اعتبار سایت شما نزد گوگل افزایش پیدا کند.

(به اصطلاح پیج رنک مرده است!) اما شواهد تجربی از بالا آوردن وب سایت های مختلف نشان می دهد که اصلا این گونه نیست! مشکلی که برخی می گیرند آپدیت آخر این الگوریتم است که اهمیت آن تا حدودی کاسته شد. چیزی که اخیرا حذف شد، تولبار پیج رنک گوگل بود که هیچ گونه اهمیتی هم نداشت. به زبان ساده گوگل هنوز از پیج رنک استفاده می کند اما دیگر مثل گذاشته عدد آن را برای هر سایت آن را به صورت علنی اعلام نمی کند. به همین دلیل است که در حال حاضر، جایگزین آن یعنی پیج اتوریتی به عنوان معیار نسبتا معتبر برای سنجش پیج رنک در خريد بك لينك مورد استفاده قرار می گیرد. از اونجاییکه خرید بک لینک نوعی تبلیغات اما به روش غیر مستقیم محسوب می شه و تبلیغات هم نوعی سرمایه گذاری هست، در نتیجه خرید بک لینک هم نوعی سرمایه گذاری برای سایت شما محسوب می شه؛ یک سرمایه گذاری نسبتاً پایدار و با دوام.

متخصصان سئو بر این باور هستند که سومین عامل مهم در بهینه ‌سازی سایت برای موتورهای جستجو، لینک ‌سازی خارجی است. همان طور که قبلا گفتیم، بک لینک نقش مهمی در افزایش رتبه سئو سایت دارد. بنابراین، اگر این فاکتور مهم را نادیده بگیرید، دیر یا زود رقبا، شما را پشت سر می‌ گذارند و حتی ممکن است به طور کامل از دور خارج شوید. از زمان تحویل گزارش سرویس های شما، بین یک هفته تا 2 ماه نتیجه ارتقای رتبه کلمات کلیدی شما در نتایج جستجو را خواهید دید و از نتیجه آن شگفت زده خواهید شد. در پایان اگر در خصوص استفاده از بک لینک های دانشگاهی مشکلی داشتید می توانید از بخش مشاوره سئو از رویال سایت استفاده کنید و همکاران ما شما را در اجرای بهتر فرایند لینک سازی خارجی راهنمایی خواهند کرد.

سفارش بکلینک

بهتر است از سایت‌هایی لینک بگیرید که تعداد لینک‌های خروجی آن‌ها زیاد نباشد. این عدد نشان‌دهنده اسپمی بودن سایت و داشتن لینک‌های بی‌کیفیتی است که به جای سود رساندن به شما ضررهای قابل‌توجهی خواهد داشت. سایت شما بدون داشتن اعتبار در اینترنت و بالأخص نزد گوگل به‌طور حتم پیشرفت چشمگیری نیز نخواهد داشت. فروش زیادی در سایت شما انجام نخواهد شد، برندی معروف و شناخته شده‌ای نخواهید بود و ترافیک بسیار کمی هم به سمت سایت شما خواهد آمد. اما به طور کلی بهتر است که بک لینک خارجی ( متن غیر فارسی ) نگیرید، چرا که احتمال اسپم شدن از طرف الگوریتم پنگوئن وجود دارد. آژانس خلاقیت وبسیما در سال 2012 با هدف ایجاد تغییر و تحول در فضای وب ایران فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

این لینک ها از نوع Web 2.0 هستند و وبلاگ‌های ایجاد شده صرفا مخصوص لینک سازی برای وبسایت شما خواهند بود و اطلاعات ورود به پنل مدیریتی آن‌ها در گزارش ارسال می‌گردد. محتواهای لایه اول با فاصله از یک‌دیگر و به صورت اتوماتیک درج می‌شوند. اگر به دنبال یک شرکت خوب و باتجربه در زمینه لینک‌سازی حرفه‌ای و همچنین بسیاری دیگر از تاکتیک‌های ساخت بک لینک کلاه سفید هستید، با شرکت پیشگامان دامنه فناوری تماس بگیرید و از مشاوره های ما استفاده کنید.

زمانی که از یک سایت معتبر به شما لینک داده می‌شود، گوگل به اعتبار آن به سایت شما هم نگاه ویژه‌تری خواهد داشت و اعتبار بیشتری برای سایت شما درنظر می‌گیرد. اول این که چه تعداد بک لینک دریافت می شود (برای این که تعداد را با تعرفه پیشنهادی بسنجید). بیشتر بک لینک های موجود خارجی و دائمی هستند پس با اطمینان خرید خود را انجام دهید. نکته ای که در مورد این سایت کمی ناراحت کننده است، وجود نداشتن نماد اینماد یا لوگو ساماندهی است. این موضوع کمی اعتماد کردن به آن را سخت میکند اما در هر حال با توجه به اینکه در صفحه درباره ما سایت آدرس کسب و کارشان وجود دارد، کمی این مشکل حل میشود. جوانان فراوانی اخیرا با سرمایه ای اندک اقدام به ایجاد سایت های استارتاپی کرده و تلاش دارند که با صرف کمترین هزینه، رتبه سایت خود را ارتقا دهند.

سفارش بکلینک

از خرید لینک های موقتی خودداری کنید و سعی کنید قبل از خرید از دائمی بودن لینک ها اطمینان حاصل کنید. ما به‌طور کلی مخالف کارهایی هستیم که منطق پشت آن برای یک مدت‌زمان طولانی نباشد و صرفاً رسیدن به نتیجه در یک زمان کوتاه مدنظر باشد. اطلاعات شخصی شما برای بهبود تجربه شما در این سایت و برای مدیریت دسترسی به حساب کاربری و یا دیگر اهداف ذکر شده در سیاست حفظ حریم خصوصی استفاده می گردد.

سفارش بکلینک

بهبود رتبه در نتایج گوگل، افزایش ترافیک ورودی، ارتقا اعتبار و ارزشمندی سایت در نزد گوگل و در یک‌کلام رسیدن به افزایش رتبه سئوی قابل‌قبول از نتایج ارزنده این خرید پرمنفعت است. به همین دلیل کمتر مدیر وب‌سایت کاردان و تیزهوشی است که خود را از این نعمت بی‌بهره بسازد. چراکه می‌داند، به‌منظور برداشت، سهم واقعی‌اش از فضای وب باید حرفه‌ای‌تر گام برداشته و مقتدرانه به‌پیش رود. از مزایای خرید بک لینک می توان به افزایش اعتبار برند و کسب و کار، کسب رتبه بهتر در نتایج جستجوی گوگل، ایجاد روابط جدید و نو با مشتریان تازه و افزایش درآمد و فروش اشاره کرد. اگر علاقمند هستید تا فعالانه با رقبای خود در بازار رقابت نمایید، با ما همراه باشید.

برای اینکه بتوانید از سایت های دیگر بک لینک قوی  به دست آورید، بهتر است مطالب مفید و ارزشمندی را در سایت خود منتشر کنید. در این مطالب سعی کنید راجع به یک یا چند وب سایت صحبت کنید و به آنها لینک بدهید. مطمئن باشید که بیشتر این سایت‌ها از این‌که از فعالیت‌شان تعریف کرده‌اید خشنود خواهند شد و به سایت شما لینک خواهند داد. با سلام من پیمان محمدپور هستم مدیر و موسس وب سایت مدیر سرور، بیش از 5 سال هست که در زمینه آموزش و مشاوره کسب و کارهای اینترنتی فعالیت میکنم. در این چند سال با برگزاری دوره های متنوع و متعدد در حوزه سئو و دیجیتال مارکتینگ به کسب و کارها و مدیران کمک کردم تا یک سایت و بیزینس بسیار موفق تری را داشته باشند.

چرا که یک لایه ای بودن لینک سازی، تصنعی بودن اون و در نتیجه خنثی شدن ارزش سفارش بک لینک رو افزایش می ده. حتماً باید بک لینکی که می سازید طبیعی باشه تا گوگل متوجه ساختگی بودن اون نشه. بک لینک های رپورتاژی مجله ای بدون شک، با ارزش ترین و بهترین نوع بک لینک محسوب می شوند.

در واقع، آنها نقش مهمی در محاسبه رتبه بندی وب سایت ها توسط موتورهای جستجوی گوگل دارند. این مجموعه با هدف ارائه خدمات در حوزه دیجیتال مارکتینگ تاسیس شده است. این تیم در حال حاضر با ارائه خدماتی همچون طراحی سایت، سئو و بهینه سازی سایت و ارائه خدمات مشاوره سئو و طراحی سایت مشغول به فعالیت می باشد.

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

دسترسی به معتبرترین سایت تعبیر خواب آنلاین
تعبیر خواب دختر دار شدن
تعبیر خواب موش در خانه فامیل
معرفی قیمت پرینتر
راهکارهای موفق برای پیشگیری از چالش های سایت شرط بندی 123
بهترین صرافی: راهنمای شناخت و استفاده از بهترین خدمات صرافی آنلاین
تماس با ما
این وب‌سایت تنها از تکنولوژی هوش مصنوعی برای تولید محتوا استفاده می‌کند و ما هیچ گونه توصیه‌ای برای استفاده از آن نداریم.