لینک سازی خارجی چیست؟ انواع لینک‌های خارجی

با بررسی رتبه بندی در نتایج جستجو، متوجه شدن که استفاده بیش از اندازه از پیوندهای خارجی، نمیتونه خروجی خوبی به دنبال داشته باشه و مفید نیست. اگه تقریباً از هر ۴۰۰ یا ۵۰۰ کلمه از یک پیوند خارجی استفاده کنین، بسیار مفیده. وقتی که شروع میکنین به پر کردن صفحه از پیوندهای خارجی، گوگل اینجوری برداشت میکنه که شما سعی دارین سیستم رو بازی بدین و به احتمال زیاد جریمه میشین. بهتره که در صورت لزوم و زمانی که اطلاعات واقعی قراره ارائه بشه، این کار رو انجام بدین.

شبکه های اجتماعی بستر مناسبی برای معرفی محصول، خدمات، مطالب و… مربوط به کسب و کار شما است و جز یکی از موارد مهم محسوب می شود. اینکه کدام شبکه اجتماعی برای کسب و کار شما بهتر است، بستگی به کسب و کار شما دارد و با توجه به موارد مختلفی می توانید از مناسب ترین آن ها استفاده کنید و باید در این مورد تحقیق کنید. یکی دیگر از کارهایی که در تعیین استراتژی لینک سازی باید به آن توجه کنید تحلیل رقبا است که یکی از موارد مهم سئو است. در واقع با تحلیل رقبا می توانید به عنوان مثال بفهمید مخاطبان کسب و کار شما بیشتر در کجاها هستند، رقیبانتان از چه جاهایی بیشتر استفاده می کنند. یکی دیگر از روش‌های انجام لینک سازی خارجی، گذاشتن کامنت برای سایت‌های مختلف است. برخی از سایت‌ها در قسمت کامنت، آدرس سایت را می‌پذیرند و نام شما را به آن آدرس پیوند می‌دهند، پس می‌توانید بجای نام خود از انکرتکست مدنظرتان استفاده کنید.

در این مقاله و آنچه که گذشت، از صفر تا صد نحوه لینک سازی خارجی و ساخت بک لینک برای یک سایت و انواع آن سخن گفتیم و درباره تمامی ابعاد این لینک سازی نکاتی را عنوان کردیم. نکاتی که امید است برای شما کاربردی واقع شود و نتیجه مطلوبی را در نهایت رقم بزند. یکی از روش هایی که گوگل متوجه می شود که شما لینک سازی مصنوعی انجام داده اید، ساختن لینک در وب سایت هایی است که ارتباطی به موضوعتان ندارد. در آموزش لینک سازی خارجی باید بگوییم، هنگامی که می خواهید به صورت طبیعی لینک سازی کنید باید به این مورد توجه کامل داشته باشید تا سایتتان دچار پنالتی نشود.

همچنین باید این کلمه در صفحه مقصد هم موضوع یا کلید واژه مشخصی را تعریف کند. البته نیازی نیست همیشه در هر دو صفحه از یک کلمه کلیدی استفاده شود. اگر بخواهیم ساده‌تر بگوییم، داشتن ۱۰۰ لینک خارجی از ۱۰۰ وب‌سایت مختلف، بهتر از داشتن ۱۰۰۰ لینک خارجی از یک وب‌سایت است. اگر شما صاحب یک وب سایت در زمینه‌ی دیجیتال مارکتینگ باشید و از یکتانت لینک بگیرید، بسیار برای شما بهتر است تا اینکه از یک وب‌سایت ورزشی بخواهید به شما لینک بدهد.

با استفاده از این ابزار تمام جزئیات مربوط به بک لینک های یک وبسایت قابل ردیابی و پیگیری است. مزارع لینک به سایت هایی گفته میشود که پر از لینک های خروجی هستند و به وبسایت یای مخلفی لینک داده اند. لینک سازی در این گونه وبسایت ها نه تنها هیچ اعتبار و ارزشی به سایت شما منتقل نمیکند، بلکه به سئوی سایت شما آسیب هم میزند. Mozbar ابزاری است که میتوانید با آن میزان دامین آتوریتی و پیج اتوریتی وبسایتی که درآن لینک میسازید را  بسنجید و از اسپم بودن آن ها مطمئن شوید. اصول طبیعی یک سایت به این صورت است که ابتدا روی محتوا، سئو محتوا و کارهای سئو داخلی کار انجام شود. احتمالش خیلی کم است که در هفته اول یا دوم یکی از صفحات شما بیاد بالا و لینک اول یا دوم باشد.

فقط کافی است در فرایند خلق محتوا به فکر ارائه مطالبی باشید که برای کاربران، جذاب و خواندنی باشد و ارزش به اشتراک‌گذاری را نیز داشته باشند. همانطور که در بخش بالا نیز توضیح داده شد می توان از طریق بخش کامنت یا نظرات مقالات نیز لینک سازی کرد. دسته ای از لینک ها وجود دارند که در ازای قرار گرفتنشان در سایت های معتبر پول دریافت می شود، این لینک ها اسپانسری نام دارند. پس شما نمی خواهید به هیچ وب سایت قدیمی پیوند دهید زیرا بسیاری از آنها هیچ ارزشی برای وب سایت شما نخواهند داشت. لینک های nofollow که به شما کمک می کنند تا از برخی سیستم های جریمه گوگل در پی استفاده بیش از حد برخی از لینک های خارجی جلوگیری کنید. هرچه تعداد لینک های خروجی کمتر باشد بهتر است چرا که اعتبار صفحه بین لینک های خروجی تقسیم می شود.

برای لینک سازی خارجی حتما برنامه ریزی کنید؛ چرا که در یک روز ساخت تعداد زیادی لینک برای گوگل مشکوک است. بهتر است روزانه 3 الی 4 لینک (تعداد لینک به میزان لینک سازی رقبایتان و استراتژی های وب سایتتان بستگی دارد) برای وب سایت خود بسازید. این لینک سازی باید در زمان های مختلف باشد تا الگوریتم گوگل به شما شک نکند. بنابراین با توجه به کسب و کارتان لازم است که حضور فعال در شبکه های اجتماعی داشته باشید تا بتوانید با مشتریان خود در ارتباط باشید.

اگرچه لینک های نوفاولو اعتباری به وبسایت شما منتقل نمیکنند، اما داشتن آن ها در بک لینک ها لازم و ضروری است. امروزه سئو داخلی شامل تمام مواردی است که در سایت شما منجر به توقف و جذب کاربر خواهد شد. عدم رضایت کاربر از شما مهم‌ترین عامل شکست لینک‌سازی خارجیتان خواهد بود. شما برای لینک سازی خارجی و استفاده از بک لینک، باید از منابع مورد اعتماد و معتبر استفاده کنید. زیرا تنها منابعی که معتبر باشند می‌توانند به سایت شما اعتبار منتقل کنند.

  • اگر تصاویر لینک شده‌ای نیز در آن صفحه وجود داشته باشند، انکر تکست آن‌ها نیز به شما ارائه خواهد شد.
  • این مقدار به موتورهای جستجو می‌فهماند که لینک توسط کاربران ایجاد شده است.
  • این ابزار به شما اجازه می‌دهد که بتوانید به بهترین شکل بک لینک ها و کلمات کلیدی‌تان را تحلیل و مدیریت کنید.
  • چگونه پیج اینستاگرام سئو کنیم سوالی است که همه فعالان و بازاریابان در دیجیتال مارکتینگ در پی پاسخ آن‌ هستند….
  • به طوری که بتوانید مطالب مرتبط را بر اساس کلمات کلیدی موجود در محتوا، به کاربر خود پیشنهاد دهید.

در واقع وقتی از دامنه وبسایت خود به یک دامنه دیگر لینک می‌دهید، یعنی لینک سازی خارجی انجام داده‌اید. چیزی که بسیاری از مردم متوجه نیستند این است که این لینک‌های خارجی می‌تواند بر SEO و رتبه سایت شما تأثیر بسیار مثبتی بگذارد. در واقع لینک خارجی یکی از بخش‌های مهم سئو است که در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم. همانطور که قبلا صحبت کردیم بک لینک ها از دید گوگل نشان دهنده کیفیت و ارزشمند بودن سایت هستند و این مهم است که سایت شما از سایت های مرتبط در کلمات مرتبط لینک
بگیرد. وقتی یک سایت مرتبط با دامنه قدرتمند به شما لینک می دهد خیلی بیشتر از آنچه فکر کنید در روند کاری تان تاثیر دارد.

لینک سازی داخلی نوعی لینک سازی وب سایت است بدین صورت که از داخل سایت به دیگر صفحات سایت لینک داده می شود. لینک های داخلی آدرسی مشابه آدرس اصلی سایت دارند که ادامه ی مسیر به آدرس اصلی سایت اضافه شده و گوگل به همین ترتیب متوجه می شود که لینک، از نوع لینک داخلی است. صفحه لینک شده به یک انکر تکست باید موضوع مرتبطی با کلمات آن داشته باشد. به طور مثال شما نمی توانید در رابطه با آموزش وردپرس مطلب بگذارید و انکر تکست آموزش وردپرس را به صفحه ی آموزش نقاشی لینک کنید.

مطالب مرتبط

اگر در یک جمع به همه بگویید که من آدم مسئولیت‌پذیری هستم و شروع به تعریف از خودتان کنید، دیگران چقدر باور می‌کنند؟ حالا فرض کنید همکارانتان از مسئولیت‌پذیری شما تعریف کنند. آیا باور‌پذیرتر نیست؟ واضح است که وقتی دیگران از کسی تعریف می‌کنند، ما بیشتر تحت تاثیر قرار می‌گیریم تا هنگامی که خود شخص اخلاق‌های خوبش را برایمان بشمارد. حالا اگر این ابزار رایگان باشد چطور؟ وب سایت‌های زیادی برای اینکه مخاطب‌هایشان را به‌روز نگه دارند، ابزارهای رایگان را به کاربرانشان معرفی می‌کنند. ابزار رایگان می‌تواند یک ابزار ساده، مانند ماشین حساب تبدیل قیمت ارز باشد یا قسمتی از یک ابزار پیچیده‌تر که به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

شما برای لینک سازی خارجی، می‌توانید از بسیاری از راه‌های رایگان و غیررایگان استفاده کنید. در این قسمت ۱۰ روش از روش‌های لینک سازی خارجی را برای شما توضیح می‌دهیم. زمانی که از لینک سازی خارجی و تبلیغات استفاده می‌کنید، می‌توانید از طریق محتوا و ظاهر سایت کاربر را جذب کنید. شاید زمانی که به دنبال سایتی برای لینک سازی خارجی هستید، سایتی را پیدا کنید که از هر نظر برای گرفتن لینک مناسب باشد.

این پلتفرم به وسیله آموزش‌ها و انجام پروژه‌های سئو به شما کمک می‌کند تا در دیده شدن بهتر در فضای دیجیتال پیشرفت کنید. پست های جایزه داره در اکثر مواقع کاربران را جذب خود می کند و آنها را به کاری که می خواهید، وادار می سازد تا در ازای آن، جایزه بگیرند. این کار موجب می شود، کاربران مطالب شما را تا پایان بخوانند و برای دیدن نتایج قرعه کشی و دریافت جایزه بیشتر به وب سایت شما سر بزنند. در ادامه این مقاله قصد داریم 20 سایت جهت خرید رپورتاژ آگهی ارزان را معرفی کنیم تا بتوانید با ساخت ریپورتاژ آگهی های حرفه ای و ارزان نتایج وب سایت خود را متحول کنید. از طرفی دیگر، لینک نوفالو برعکس لینک فالو است و از آن اعتباری به صفحه سایت شما منتقل نمیشود. در واقع این تگ مانع از دنبال کردن محتوای لینک شما توسط موتورهای جستجو میشود.

این لینک ها یک صفحه از سایت را به صفحات دیگر همان وب‌سایت متصل می‌کند. بررسی نسبت بازدیدها به تعداد صفحاتمعیار دیگری که در انتخاب سایت مناسب برای لینک سازی خارجی می‌توانید در نظر بگیرید، تعداد بازدیدهای ارگانیک آن در گوگل است. می‌توانید با استفاده از ابزارها، تخمینی از میزان ترافیک هر سایت در بازه‌های زمانی مختلف به‌دست آورید و از سایت‌هایی که بازدید بهتری دارند لینک دریافت کنید. حال، لینک سازی خارجی به فرآیندی گفته می‌شود که طی آن، یک لینک خارجی تولید می‌شود.

یکی از اقدامات بعد از ساخت فروشگاه اینترنتی لینک سازی خارجی میباشد که اصولا بعد از 3 ماه فعالیت میتوانید شروع به لینک سازی خارجی نمایید. البته به یاد داشته باشید که نباید این کار را بیش از حد انجام دهید. اگر وبسایتی لینکی که به آن وبسایت داده‌اید را مناسب نداند، ممکن ممکن است آن را رد کند، بنابراین سعی کنید با ایجاد لینک سازی خارجی مربوطه، توجه آن‌ها را جلب کنید. یکی از بهترین ابزارهای موجود برای به دست آوردن نمایی متناسب از پروفایل بک لینک ها Ahrefs است. شما با کمک این ابزار می توانید تعداد کل بک لینک ها تعداد کل حوزه های ارجاع کلمات کلیدی ارگانیک و… را از طریق این ابزار بررسی کنید.

در اولین قدم برای رسیدن به لینک سازی خارجی مناسب، لازم است تا با معنا و مفهوم اصلی آن آشنا شویم. در واقع داشتن اطلاعات درست از چیستی لینک سازی خارجی یک سایت می‎‌تواند در باقی مراحل لینک سازی کمک کننده باشد. یکی از مواردی که امروزه بسیاری از وب سایت ها و کسب و کار ها از آن استفاده می کنند و محبوبیت زیادی در بین کاربران دارد، مطالب ویروسی است. مثلا در اینستاگرام می گویند با تگ کردن دوسانتان زیر این پست جایزه بگیرید. برای توضیحات بیشتر در رابطه با این مورد، باید گفت که وب سایت ها در هر کشوری با توجه با زبان آن کشور بارگذاری می شوند. سایت های مختلفی هستند که تولید محتوای خاصی انجام نمی دهند و در واقع صرفا بستری برای گذاشتن محتوا توسط اشخاص دیگر هستند.

آموزش استراتژی لینک سازی خارجی

پیشنهاد می کنیم تمام این موارد را برای صفحات مهم سایت خود تحلیل کرده و جزئیات را در یک فایل اکسل برای تمام رقبا بنویسید. لینک از یک سایت مهم و پربازدید ممکن است بیشتر از چندین لینک از سایت‌های کوچک‌تر ارزش داشته باشد. روزانه تعداد بیشتری از شرکت‌ها و بازاریابان به وبلاگ نویسی می‌پردازند. شاید با خود بگویید این رویکرد به درد افراد خجالتی می‌خورد، اما در واقع با دیدن نتایج آن شگفت‌زده می‌شوید. همچنین می‌توان گفت که شما با انجام این کار، سایر سایت‌ها را نیز تشویق می‌کنید که حرکت مشابهی را انجام دهند.

پس سعی کنید از لینک‌های خوب و طبیعی بیشتر استفاده کنید تا گوگل به سایت شما اعتماد کند و در صفحه موتور جستجو، سایت شما رتبه خوبی بگیرد. لینک سازی اتوماتیک در وردپرس با استفاده از افزونه Automatic SEO Links انجام می شود. در این روش می‌توانید کلماتی را به عنوان کلمه‌ کلیدی معرفی کنید، هر موقع در متن از آن کلمات کلیدی استفاده کردید، به طور خودکار به صفحه هدف (landing page) لینک می شود.

۲- دومین نکته در لینک سازی داخلی این است که کلمه کلیدی باید در اولین پاراگراف (۱۰۰ کلمه اول) قرار بگیرد و bold شود. خزنده‌های گوگل با استفاده از لینک ها مسیر‌هایی برای رفت و آمد خواهند داشت. آن‌ها مسیر خود را انتخاب کرده و در صورتی که صفحه ای لینک داخلی و خارجی نداشته باشد به معنی بن‌بست است. بن‌بست‌ها علاوه بر این که از نظر گوگل مضر هستند، بلکه باعث می‌شوند کاربران نیز از صفحه خارج شوند. پس طبیعی رفتار کنید و در هر صورت چند ماه باید تحمل داشته باشید تا نتیجه مطلوب را مشاهده کنید. ۳- یکی دیگر از روش‌های لینک سازی، این است که می‌توانید از سایت های خبری یا سایت‌های مرتبط و هم موضوع، رپورتاژ آگهی بخرید.

ویکی دمی در مقاله لینک سازی خارجی چیست ، تمام نکات و آموزش های مورد نیاز در رابطه با لینک سازی خارجی را بیان کرد. هنگام لینک سازی در فروم ها و وبلاگ ها توجه داشته باشید که در یک صفحه تعداد زیادی لینک نگذارید. بهتر است در یک صفحه فروم 2 الی 3 لینک قرار دهید و برای ساخت دیگر لینک ها به صفحات جدید بروید. در مقاله لینک سازی خارجی چیست ، یکی از اصلی ترین موارد ساخت لینک در وب سایت هایی است که از اعتبار بالایی برخوردار هستند. اعتبار بالای وب سایت باعث می شود لینکی که در آن قرار می دهید نیز اعتبار بالایی نزد گوگل کسب کند. یکی از اشتباهات رایج در لینک سازی خارجی، این است که فقط برای صفحه اصلی سایت یا لندینگ پیج لینک سازی کنیم.

نوفالو (Nofollow) و فالو (Follow) یا دوفالو (Dofollow) دو اتریبیوت (Attribute) در کدنویسی هستند که بر روی تگ a، قرار می‌گیرند. این دو ویژگی، برای گوگل مشخص می‌کنند که اعتباری از صفحه مبدا به صفحه مقصد برای رتبه‌دهی منتقل کند یا خیر. لینک‌های فالو این اعتبار را منتقل کرده ولی لینک‌های نوفالو آن را منتقل نمی‌کنند. همچنین می‌توانید با فعالیت و یا تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی، کاربران را به وب‌سایت خود هدایت کنید. در صورت لزوم میتونین ویژگی‌های Dofollow و Nofollow رو هم در همین قسمت اضافه کنین. به یاد داشته باشین که طیف گسترده‌ای از ابزارهای تجزیه و تحلیل پیوند در بازار وجود دارن که برخی از اونها رایگان و بعضی پولی هستن.

  • هنگامی که وب‌سایت‌های دیگر به وب‌سایت شما لینک می‌دهند، این کار به موتورهای جستجو نشان می‌دهد که وب‌سایت شما یک منبع معتبر و ارزشمند است.
  • از آنجا که لینک سازی یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های سئو برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو محسوب می‌شود، آموزش لینک سازی خارجی به عنوان یکی از موضوعات مهم در دنیای دیجیتال و سئو، بسیار مفید واقع می‌شود.
  • شما با کمک این ابزار می توانید تعداد کل بک لینک ها تعداد کل حوزه های ارجاع کلمات کلیدی ارگانیک و… را از طریق این ابزار بررسی کنید.
  • به همین دلیل، شما می توانید با خرید سایت و یا همکاری با آن وب سایت، روزانه از آن بک لینک بگیرید.
  • هایپرلینک‌ها یکی از مواردی بودند که به شکل‌گیری اینترنت کمک زیادی کردند.

بهتر است که سایت‌های محبوب و پربازدید در حوزه‌ی فعالیت خودتان را در نظر داشته باشید. اگر سایتی را لینک کنید که به موضوع محتوای شما مربوط نیست، کاربر به آن موضوع علاقه مند نخواهد بود و سایت مقابل نیز شما را لینک نخواهد کرد. امروزه نیز گوگل سایت‌هایی که برای بهینه سازی صفحات خود از برخی تکنیک‌ها، از جمله external link، بیش از حد استفاده می‌کنند را اصطلاحا پنالتی می‌کند. اطلاع از اینکه از چه تکنیک‌های لینک سازی باید خودداری کرد و چگونه طبق مقررات گوگل عمل کرد از موضوعات مهمی هستند که باید همیشه به آن‌ها توجه داشت. با این حال متخصصین سئو به سرعت قلق کار PageRank را یاد گرفتند و فهمیدند چگونه می‌توانند مطابق این الگوریتم در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مورد نظر خود بالا بیایند. در این راستا، گوگل تلاش کرد تا وب سایت‌هایی که نتایج سرچ را دستکاری می‌کردند، پیدا کند و اقدامات پیوسته‌ای در زمینه‌ی کنار گذاشتن سایت‌هایی که لیاقت بالا بودن در رتبه‌بندی را نداشتند انجام داد.

مانند پرسونا‌ساز هاب‌اسپات که به شما اجازه می‌دهد تا ۳ پرسونا به صورت رایگان با آن بسازید یا ابزارهایی که فقط از بعضی ویژگی‌های آن می‌توانید به صورت رایگان استفاده کنید. آنچه که باید به آن توجه داشته باشید این است که لینک سازی داخلی باید به صورت هدفمند صورت گیرد و برای هر کلمه کلیدی یک صفحه جداگانه در نظر گرفته شود‌. ۶- هنگامی که سایتتان از نظر رابط کاربری و تولید محتوا کاملاً جامع و غنی شد، اقدام به ایجاد لینک کنید. سایت‌هایی که محتوای کم و غیر اصولی دارند، کمتر توسط مردم به یکدیگر پیشنهاد می‌شوند. گاهی اوقات بعضی از سایت ها به خواست خود به سایت شما لینک می‌دهند. در صورتی که مقاله‌های شما با کیفیت و مورد اعتماد باشند، خیلی از وب سایت‌های دیگر مقاله شما را در قالب لینک خارجی به کاربرات خود معرفی می‌کنند.

این ابزارها عمدتا رایگان نیستند، اما می‌توانید از نسخه‌های رایگان آن‌ها با امکانات و محدودیت ‌زمان استفاده کنید. فراموش نکنید که لینک سازی خارجی ، یک فرآیند زمان‌بر است که پیش از هر چیز باید بر توسعه روابط انسانی و کاری شما با دیگر ‌سایت‌ها و نیز بهبود تجربه کاربری، متمرکز باشد. حتما پیش از شروع لینک‌سازی خارجی، سایت را به لحاظ سئو داخلی و سئو تکنیکال بهینه کنید.

خوب است بدانید لینک سازی داخلی به معنی دور زدن قوانین گوگل نیست، بلکه روش بسیار ساده‌ ای برای بهبود وضعیت سئوی سایت است. لینک سازی داخلی علاوه بر تاثیر خوبی که روی گوگل دارد، می‌تواند باعث بهبود تجربه کاربری یا (User Experience) نیز شود. یکی از بهترین راهکارهایی که به شما در دریافت لینک‌های خارجی مفید کمک می‌کند، تولید محتوای باکیفیت و جذاب است. اگر محتوای شما اطلاعات خوبی را در اختیار کاربران قرار دهد، بقیه وب‌سایت‌ها به آن علاقه‌مند خواهند شد و بدون اینکه از آن‌ها بخواهید، به آن لینک خواهند. البته این روش هنوز در ایران مورد استقبال نیست اما بعضی وب‌سایت‌ها این کار را انجام می‌دهند. همچنین، انجام مصاحبه با افراد مشهور یا خبرنگاران و نشر آن در وب‌سایت شما، به شما کمک می‌کند که به عنوان یک منبع مورد اعتماد معرفی شوید و به راحتی لینک‌های خارجی دریافت کنید.

برای نوشتن پست مهمان، ابتدا باید به دنبال وب‌سایت‌های مرتبط با حوزه فعالیت خود بگردید و سپس با ارسال درخواست به مدیر وب‌سایت، از او بخواهید که شما را به عنوان یک نویسنده مهمان برای وب‌سایتشان بپذیرند. پس از پذیرش درخواست، باید محتوای مورد نظر را با رعایت قوانین و محدودیت‌های وب‌سایت مقصد بنویسید و در انتها لینک به وب‌سایت خود را درج کنید. لینک خارجی outbound، لینکی در وب‌سایت شما است که کاربران را به وب‌سایت دیگری هدایت می‌کند.

  • تگ Alt کمک می کند که اگر کاربر شما به هر دلیلی نتوانست عکس را مشاهده کند با استفاده از متنی که در این عکس به عنوان موضوع قرار داده اید متوجه شود که موضوع عکس چیست.
  • با انجام این کار، علاوه بر شفافیت بیشتر اطلاعات ذکر شده، از اثبات شایعات (رویدادها و تحقیقاتی که آدرس منبع آن‌ها هرگز ذکر نشده‌است)، جلوگیری می‌کنید.
  • دقت کنید که برای انتشار رپورتاژ به سراغ سایت‌هایی بروید که مخاطبان هدف شما کاربران آن هستند.
  • تفاوت این مبحث با لینک سازی داخلی، استفاده از یک سایت خارجی، با نام دامنه‌ متفاوت به‌عنوان ارجاع‌دهنده است.
  • لینک سازی بیش از حد در یک روز برای گوگل مشکوک است و باعث جریمه شدن شما خواهد شد.

اگر در استراتژی لینک‌سازی خارجی تجربه‌ای دارید، می‌توانید آن را با ما به اشتراک بگذارید تا آن را در این ایبوک منتشر کنیم. در این شرایط اگر ایجاد رابطه قابل اعتماد بین سایت و مخاطب برای‌تان اهمیت دارد، بهتر است به آن‌ها سایت‌هایی را معرفی کنید که در موضوع مورد نظر با جزئیات بیشتر نوشته‌اند. در نتیجه مخاطب می‌تواند با سرعت بیشتر به اطلاعات بهتری دسترسی پیدا کند. تحقیقات نشان داده که این موارد هم با فاکتورهای گوگل تشخیص داده می‌شوند و روی رتبه سایت در این موتور جستجو تاثیر می‌گذارند. سلام
وقت بخیر
ممنون که به ما فیدبک می‌دین 🙂
خیر، لینک‌دادن به سایر سایت‌ها و مقاله‌ها در صورتی که با موضوع صفحهٔ وب‌سایت ما مرتبط باشه، آسیبی به سایت وارد نمی‌کنه، بلکه برای اون هم مفیده.

اما گوگل این استراتژی‌های غیرطبیعی را شناسایی می‌کند و با پنالتی کردن سایت شما، ضرری پر هزینه4 به سایت شما متحمل می‌کند. در این دوره اصول سئوی خارجی سایت را به صورت اصولی آموزش خواهید دید. از انواع لینک گرفته تا مسیر لینکسازی، ابزارها و تمام نکات فنی بهینه‌سازی خارجی سایت در این دوره وجود دارد. اگر می‌خواهید رویکرد حرفه‌ای داشته باشید و آنالیزهای‌تان دقیق‌تر باشد، بهتر است از Ahrefs استفاده کنید.

رپورتاژ آگهی، فروم، کامنت، پست مهمان، نویسندگی در بلاگ‌های خارجی، نویسندگی در سایت‌های ویکی، شبکه‌های اجتماعی، آنالیز رقبا، استفاده از سایت‌های خارجی، استفاده از منابع معتبر. شما می‌توانید لینک سازی خارجی سایتتان را به شرکت‌های خدمات سئو بسپارید و خیالتان از بابت رعایت نکات گفته شده راحت باشد. بک لینک‌های رقبای خود را بررسی کنید و برای لینک سازی از آن‌ها کمک بگیرید. این روش می‌تواند برای کسانی محبوب باشد که سرشان شلوغ است و نمی‌توانند برای وبلاگ خود محتوا بنویسند. در این استراتژی تنها کافی است در وبلاگ‌ها صفحاتی پیدا کنید که دیگر لینکشان کار نمی‌کند و از صاحب وبلاگ بخواهید که لینک معیوب را با لینکی از سایت شما که دارای محتوایی مشابه است جایگزین کند. از این طریق صفحه‌ی سایت شما برای کسانی که آن را لینک می‌کنند نشان داده خواهد شد.

لینک‌سازی داخلی و خارجی از حیاتی‌ترین اقدامات SEO است که با هدف رسیدن به جایگاه بهتر در گوگل باید انجام دهید. ما اینجا هر آنچه که برای یادگیری اصول و قواعد لینک سازی نیاز دارید را آماده کرده‌ایم. ترجیح می‌دهید سایت دانشگاه هاروارد  به وب‌سایت شما لینک بدهد، یا یک وب‌سایت رندوم و معمولی؟ به نظر سفارش بک لینک می‌رسد گوگل هم مثل شما فکر می‌کند! هرچقدر وب سایتی در یک حوزه شناخته‌شده‌تر و اعتبار دامنه‌ی آن بیشتر باشد، گرفتن لینک از آن ارزشمندتر خواهد بود. هر چند جلب اعتماد گوگل کار سختی است و ممکن است زمان زیادی طول بکشد. برای این کار بایستی به تمامی موارد و تکنیک های سئو کلاه سفید توجه داشته باشید.

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

معرفی سایت بازی انفجار: جایگاه و اهمیت بازی انفجار آنلاین
سایت شرط بندی کرش رویال: جایگاهی برای پیش‌بینی‌های هیجان‌انگیز
خرید پلی استیشن پلاس اکسترا: راهی جدید برای تجربه بهتر بازی
گروه تلگرام سئو: راهی برای بهبود جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو
مکمل گینر: افزایش وزن و انرژی بدنسازان
The Ultimate Guide to Realtor Canada: Your Key to Finding Your Dream Home
تماس با ما