آیا مقامات اقتصادی سیاست ریاضت اقتصادی را تمدید می کنند؟

تیتر 20- با توجه به اینکه جرمی پاول و کریستین لاگارد، روسای بانک های مرکزی آمریکا و اروپا هر دو هفته آینده سخنرانی خواهند کرد، کارشناسان به تحلیل عملکرد این دو مقام اقتصادی پرداخته اند. بر این اساس نگاهی به هرگونه واکنش تحلیلگران و کارشناسان مرتبط با این حوزه ضروری است.

بررسی ها از عملکرد لاگارد نشان می دهد که این مقام سیاسی-اقتصادی به کمپین ضد تورمی پایان داده و انتظارات برای افزایش سرعت تورم را به 2 درصد رسانده است. در رابطه با این موضوع، برخی از کارشناسان تاکید کردند که اگرچه لاگارد نرخ بهره سیاستی را به بالاترین حد خود در تاریخ رسانده است، اما این به معنای پایان سیاست کاهشی نیست و اگر تورم در سطح قبلی راکد باشد، وجود خواهد داشت. تمایل به افزایش نرخ، این رقم اقتصادی سیاست انقباضی را گسترش می دهد.

از سوی دیگر باید به سخنرانی جرمی پاول در نشست سپتامبر اشاره کرد. به گفته این مقام مسئول، در نشست خود و همچنین بررسی روند تورم در این کشور، کارشناسان اعلام کرده اند که دوره سیاست کاهشی آمریکا به پایان نرسیده و تا سال 2024 از 0.5 به 0.75 درصد افزایش خواهد یافت. به نرخ بهره

با این حال، شواهد نشان می دهد که سیاستمداران ایالات متحده، بریتانیا، ژاپن و سوئیس در نشست اخیر خود تصمیم گرفتند به دوره سیاست ضد تورمی پایان دهند. در رابطه با این بحث جنیفر مک کئون، اقتصاددان ارشد جهانی کپیتال اکونومیکس تاکید کرد: سیاستمداران در اکثر کشورها برای اولین بار از سال 2020 با سیاست های انبساطی موافقت کرده اند و من معتقدم که مقامات اقتصادی این کشورها به سیاست های انبساطی روی خواهند آورد. “. در چند ماه آینده.” و نرخ بهره پایین تر».

دلیل این چیست؟ در پاسخ به این سوال باید به دو عامل اصلی یعنی کاهش رشد اقتصادی و افزایش هزینه های انرژی (بشکه نفت، 95 دلار) در ماه های اخیر اشاره کرد. از این رو برخی بانک های مرکزی به این موضوع واکنش نشان داده اند و تلاش می کنند تا پایان سال جاری سیاست توسعه خود را آغاز کنند.

ریچارد کلارید اقتصاددان با اشاره به موارد فوق افزود: اقدامات بعدی بانک های مرکزی اروپا و آمریکا به داده های اقتصادی بستگی دارد و نمی توان ارزیابی دقیقی از فعالیت آینده آنها ارائه کرد. مونیکا دیفنس، رئیس موسسه آموندی در رابطه با این موضوع هشدار داد: فدرال رزرو کارهای زیادی انجام داده و این میزان تاخیر در کاهش در نهایت به اقتصاد آسیب می زند.

این افزایش نرخ در زمانی صورت می گیرد که تورم در بسیاری از مناطق به شدت کاهش یافته است. در ایالات متحده، تورم از اوج 9.1 درصد در ژوئن 2022 به 3.7 درصد در ماه گذشته به نصف کاهش یافته است. در چارچوب این بحث برخی کارشناسان تاکید کردند که مقامات آمریکایی با سیاست های مناسب در تلاش هستند تا نرخ تورم را به 2 درصد برسانند اما اکنون که تورم در این کشور به مرز 3.7 درصد رسیده است. افزایش هزینه های انرژی، قصد حفظ نرخ بهره در سطح قبلی خود

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

اهمیت خرید عمده تیشرت مردانه و کاربردهای آن
اکانت اسپاتیفای: یک بررسی جذاب برای استفاده از خدمات موزیک آنلاین
معرفی سایت بازی انفجار: جایگاه و اهمیت بازی انفجار آنلاین
سایت شرط بندی کرش رویال: جایگاهی برای پیش‌بینی‌های هیجان‌انگیز
خرید پلی استیشن پلاس اکسترا: راهی جدید برای تجربه بهتر بازی
گروه تلگرام سئو: راهی برای بهبود جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو
تماس با ما