بهترین هتل های شیراز نزدیک حافظ و سعدی


آفتاب نیوز :

شیراز; شهر گلشن ایران و جایگاه شعر و ادب از نظر تاریخی و فرهنگی همواره در کانون توجه گردشگران ایرانی و خارجی بوده است. این شهر جاذبه های بی شماری دارد که در میان آنها دو مقبره حافظ و سعدی مانند نگین می درخشند. رزرو هتل در شیراز و داشتن تجربه ای بی نظیر از اقامت در شهر عاشقان یکی از مهم ترین مواردی است که تنها می تواند سفر شما را فراموش نشدنی کند. در این مقاله تعدادی از بهترین هتل های شیراز را به شما معرفی می کنیم که در کنار امکانات راحت و خدمات خوب، دسترسی آسانی به مناطق دیدنی شیراز از جمله دو جاذبه مهم ادبی و فرهنگی حافظیه نیز دارند. و سعدیه با ما بمان.

هتل هما شیراز

هتل هما شیراز یکی از برجسته ترین، معتبرترین و معروف ترین هتل های پنج ستاره این شهر است. این هتل با موقعیت منحصر به فرد خود در قلب شیراز و فضای آرام و زیبای خود، مهمانان را به سفری بی نظیر و جذاب به شهر شعر و ادب دعوت می کند. هتل معروف هما شیراز که یکی از هتل‌های ملی هما می‌باشد، نامی نیکو و سابقه درخشانی در پذیرایی از گردشگران شهر گلو بلبل دارد. این هتل مجلل با کارکنان مجرب و امکانات رفاهی اقامتی راحت در این شهر را برای شما فراهم می کند.

اتاق های شیک و مجلل هتل هما با دکوراسیون زیبا و امکانات رفاهی کامل فضایی راحت و اقامتی مجلل را برای میهمانان فراهم می کند. اگر قصد رزرو هتل هما شیراز را دارید باید بدانید که این هتل 8 طبقه دارای 232 واحد اقامتی شامل انواع اتاق و سوئیت می باشد که با امکانات لوکس خود هر آنچه از یک هتل 5 ستاره انتظار دارید را برآورده می کند. . انجام خواهد داد. رستوران های هتل هما با منوی متنوع، تجربه لذت بخشی از غذاهای محلی و بین المللی را در اختیار گردشگران قرار می دهند. همچنین امکاناتی مانند استخر سرپوشیده، سونا، مرکز تناسب اندام، سالن های مجلل مجلل و فضای سبز دلپذیر از دیگر خدماتی است که مهمانان می توانند از آن لذت ببرند و لحظات شاد و آرامی را در هتل هما تجربه کنند.

موقعیت مکانی این هتل یکی از ویژگی های بارز آن است و با اقامت در هتل هما به راحتی به محبوب ترین جاذبه های گردشگری شیراز از جمله آرامگاه حافظ، آرامگاه سعدی، باغ ارم، قلعه کریمخانی و باغ جهان نما دسترسی خواهید داشت. عضویت در تور شیراز علاءالدین تراول به شما کمک می کند تا از سفر دوچندان خود به این شهر زیبا لذت ببرید.

هتل پارس شیراز

اگر بخواهیم یکی از بهترین هتل های 4 ستاره شیراز را به شما معرفی کنیم، هتل پارس واقع در خیابان زندی شیراز قطعا بهترین گزینه برای اقامت شما در این شهر خواهد بود. این هتل با ویژگی های منحصر به فرد خود و موقعیت عالی خود در قلب این شهر زیبا، تجربه اقامتی لوکس و راحت را با دسترسی عالی به شما ارائه می دهد.

اتاق ها و سوئیت های شیک و مجلل هتل پارس با امکانات رفاهی فراوان فضایی آرام و راحت را برای شما ایجاد می کند. رزرو هتل پارس شیراز خدمات و امکانات ویژه ای مانند رستوران با منوهای متنوع و امکانات منحصر به فرد و مدرن این هتل را برای شما به ارمغان می آورد که تجربه ای خوش و مجلل از اقامت در شیراز را برای شما به ارمغان می آورد. این هتل 13 طبقه اولین رستوران غذاهای آفریقایی در ایران را در خود جای داده و علاوه بر آن رستوران های مختلفی را در خود جای داده است که بهترین غذاهای سنتی و بین المللی را ارائه می دهند. از دیگر امکانات هتل پارس شیراز که به مهمانان احساس آرامش و نشاط می دهد می توان به جکوزی داخل سوئیت، حمام ترکی، اسپا، سالن زیبای عروسی، سالن کنفرانس مدرن، استخر و ورزش های مجهز اشاره کرد. بغرنج

آرامگاه سعدی و حافظ، مجموعه زندیه، پارک عفیف آباد و پارک ارم نزدیک ترین جاذبه های گردشگری به هتل پارس شیراز هستند که لذت بازدید شما را دوچندان می کند.

سایر هتل های نزدیک حافظیه و سعدی

تا اینجا به دو مورد از بهترین هتل های 5 و 4 ستاره شیراز اشاره کردیم که در فاصله کمی از جاذبه های شیراز از جمله حرم حافظ و سعدی قرار دارند. اکنون یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شیراز را به شما پیشنهاد می کنیم. هتل مجلل چمران نسبت به هتل های ذکر شده کمی دورتر از حافظیه و سعدی است اما نمی توان از اقامتگاه های مجلل و راحت آن چشم پوشی کرد. هتل 5 ستاره چمران یکی از شاهکارهای صنعت هتلداری شیراز است که در بلوار چمران و در دل باغ های سرسبز شیراز و با حدود 15 دقیقه رانندگی تا جاذبه های مهمی چون حافظ و سعدیه واقع شده است. این هتل به عنوان نمادی از تجمل و آسایش شهرت دارد. هتل 30 طبقه چمران با اتاق های مجلل و جادار، طراحی داخلی زیبا و امکاناتی مانند استخر سرپوشیده، سونا و ماساژ، فرصتی را برای استراحت و لذت بردن از شهر خوش آب و هوای شیراز فراهم می کند.

هتل 5 ستاره مجلل شیراز، هتل 5 ستاره پرسپولیس، هتل بوتیک درب شازده شیراز، هتل 4 ستاره رویال شیراز، هتل سنتی نیایش و هتل 5 ستاره زندیه از بهترین مکان ها برای اقامت هستند. شیراز با دسترسی آسان به آرامگاه حافظ و سعدی، جاذبه های دیگری نیز در شیراز وجود دارد.

حرف پایانی

اقامت در شهر باشکوه شیراز، به ویژه در مقابل دو بنای تاریخی جهان مانند حافظیه و سعدی، حسی منحصر به فرد و فراموش نشدنی را برای هر بیننده ای ایجاد می کند. در حافظیه می توانید زیباترین اشعار حافظ را در قالب نقاشی مینیاتور ببینید و از اشعار و عشق بی پایان او لذت ببرید. در آرامگاه سعدی اشعار این شاعر برجسته ادب پارسی را می بینید که شما را به دنیای اخلاق و حکمت و معرفت راهنمایی می کند. این تجربیات فرهنگی و هنری همراه با آب و هوای مطبوع شیراز و اقامت راحت در یکی از بهترین هتل های این شهر سفری شگفت انگیز و فوق العاده را برای شما رقم خواهد زد که هرگز فراموش نخواهید کرد.

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

معرفی سایت بازی انفجار: جایگاه و اهمیت بازی انفجار آنلاین
سایت شرط بندی کرش رویال: جایگاهی برای پیش‌بینی‌های هیجان‌انگیز
خرید پلی استیشن پلاس اکسترا: راهی جدید برای تجربه بهتر بازی
گروه تلگرام سئو: راهی برای بهبود جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو
مکمل گینر: افزایش وزن و انرژی بدنسازان
The Ultimate Guide to Realtor Canada: Your Key to Finding Your Dream Home
تماس با ما