سفارش بک لینک در کارآفرینی پرس کارآفرینی پرس Press

Read more about find out more here.

بک لینک‌ها نوفالو تنها زمانی ارزشمند هستند که بتوانند مخاطبان را به سایت شما انتقال داده و ترافیک ارجاعی ایجاد کنند. به طور پیش‌فرض، لینک‌های HTML معمولی ویژگی rel را ندارند و این بدان معناست که موتورهای جستجو می‌توانند رتبه صفحه را از یک صفحه به صفحه دیگر منتقل کنند. بزرگترین تفاوت بین این دو نوع لینک این است که گوگل ارزش زیادی برای لینک‌های follow قائل است. از سوی دیگر، لینک‌ نوفالو در اکثر موارد توسط الگوریتم گوگل نادیده گرفته می‌شوند.

مثلا اگر در زمینه پررقابتی مثل طراحی سایت یا دوربین مداربسته یا گردشگری فعالید، خب قطعا برای ابتدای کار هم نباید با بودجه کمتر از 40 میلیون تومان به فکر خرید بک لینک باشید. اما اگر حوزه فعالیت تان حوزه های کم رقابت تر مثل زمینه های ورزشی و… است، میتوانید با 3/4 میلیون تومان شروع کنید. مطمئن باشید خرید این بک لینک های بی ارزش، گوگل را نسبت به شما حساس کرده و حتی ممکن است جریمه تان کند.

بدون شک ، دو نیروی محرک اصلی برای SEO موثر محتوا و بک لینکها هستند. بک لینک، لینک ورودی مستقیم به وب سایت شماست و در کوتاه مدت تأثیر بهتری دارد و در همه صفحات سایت میزبان قرار می گیرد(همانند بخش پیوندهای وب سایت تان) اما رپورتاژ آگهی در قالب یک صفحه منتشر می شود و اثربخشی آن بلند مدت تر می باشد. اما حسن رپورتاژ آگهی های مجموعه بک لینک در این است که رپورتاژ شما دائمی است. در واقع بک لینک به نوعی کاتالیزگر بوده و به وب سایت شما شُک میدهد تا بتوانید با تولید محتوای خوب و سئو مناسب سیگنال های بهتری به خزنده های گوگل ارسال کنید تا نسبت به رقبا جایگاه بهتری بدست آورید.

سفارش Backlink

با امکان درج عنوان ، لینک ، تاریخ شروع نمایش بک لینک و مدت ( 1ماه ، 3ماه و .. ) متفاوت برای هر بک لینک سایت . تمام قیمت های رقابتی و پایین است و در صورت ثبت سفارش 3ماهه یا 6ماهه با قابلیت پیشنهاد تعرفه بک لینک می‌توانید نصف قیمت خرید کنید. بک لینک در 43 سایت مختلف که هم می توانید به صورت جداگانه انتخاب کنید و هم یکی از پکیج ها را انتخاب کنید.

ویژگی های منحصر به فرد و ترکیبی این برنامه نه تنها به بررسی بک لینک ها به شما کمک خواهند کرد, بلکه بعد از مدتی به خوبی به نیاز های خود در سئو, نظیر بک لینک چیست؟ و چگونه بک لینک بسازیم؟ پاسخ میدهید. هر وقت وب سایت شما تاییدیه ای (بک لینک) از یک دامنه جدید دریافت می کند، گوگل از آن استقبال می کند. هنگامی که همان دامنه دوباره شما را تأیید می کند، ارزش دومین لینک نسب به لینک اول کمتر می شود. بنابراین، زمانی که از یک سایت چندین لینک می گیرید هر بار تاثیر آن کمتر و کمتر می شود. آپدیت الگوریتم پنگوئن بر شناسایی وب سایت های بی کیفیت بر اساس بک لینک ها تمرکز دارد.

تعداد بسیار زیادی از ابزارهای موجود برای کمک به افراد در اجرای یه استراتژی موفقیت آمیز برای لینک دهی می‌تونه ایده‌ای رو درباره اهمیت back link ایجاد کنه. در داخل این ابزار جهانی، مفیدترین ابزارها شبکه، مشکلی رو در کل اینترنت پیگیری می‌کنن و به شما در فعالیت‌های مدیریت لینک سازی کمک می‌کنن. فقط با ابزارهای جادویی که قول میدن به طور خودکار back link در سایت شما ایجاد می‌کنن، تعجب نکنین. اگر بتوانید درک کنید چه سایت هایی تاثیر خوبی برای لینک های رقیب شما داشته اند، می توانید از این موضوع استفاده کنید تا در کلمات مشابه دیگر برای خود بک لینک بگیرید.

سفارش Backlink

بنابراین، به طور معمول آنها در بهبود رتبه جستجو یا دید شما مفید نیستند. شاید خیلی جاها حتی در وبسایت ما دیده باشید که خرید بک لینک ممنوع!!! شما می خواهید برای دستیابی به صاحبان سایت ، تأثیرگذار کلیدی و وبلاگ نویسان برای سایتهای موجود در پروفایل های بک لینک که از مرحله دوم در لیست زمین خود جمع آوری کرده اید ، کار کنید. اکنون ، شما نمی خواهید با جسارت از آنها بخواهید که در مورد درخواست خود به صفحه خود پیوند دهند. درعوض ، شما با نوشتن از یک رویکرد ظریف تر استفاده می کنید تا آنها را از محتوای خود آگاه کنید و از آنها بپرسید که آیا آنها مایل هستند آن را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارند ، همانطور که با انواع مشابهی انجام داده اند.

سفارش Backlink

با این حال، ما معتقدیم که در صورت عدم توجه به سئوی خارجی سایت شما برخی از مزایای آنرا از دست خواهید داد. در برخی از صنایع و کسب و کارها، خرید بک لینک تنها راه برای ایجاد بک لینک است. توجه داشته باشید روش‌های لینک‌سازی پولی باید با دقت انجام شوند و باید برای خوانندگان ایجاد ارزش کند تا برای سایت شما بازخوردی مناسب داشته باشد.

فرایند ساخت بک لینک برای سایت از هر روشی (مثلا خرید) باید پس از بهینه سازی زیرساخت سایتتان صورت پذیرد. “بک لینک pbn” در روش های مختلف می تواند باعث رشد و درجا زدن کلمه کلیدی شما در رتبه های گوگل Google باشد. سایت‌های آنالیز بک لینک مانند ahrefs و ماز و مجستیک که رسالت تحلیل و سنجش تعداد بک‌لینک‌های موجود در سایت‌ها را دارند یک آمار جداگانه بابت تعداد بک‌لینک‌های edu ارائه داده و آنها را به صورتی مجزا از دیگر بک‌لینک‌ها مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌دهند.

برای توضیح دقیق تر سرویس اینطور باید گفت که فرض نمایید برای سایتتان در چندین بلاگ و سایت معتبر لینک سازی کرده اید ، حال می توانید سرویس 10 هزار بک لینک انبوه مرحله دوم را بر روی لینک های ساخته شده اعمال نمایید تا ایمپرشن لینک ها را بالا ببرید. این مسئله باعث می شود که لینک های ساخته شده توسط شما دارای ارزش بیشتری شوند و نهایتا دامیت اتوریتی و پیج اتوریتی سایت اصلی را در مرحله بعد تقویت نمایند. و در آخر نیز به طور کلی اگر قصد خرید بک لینک دارید از سایت‌هایی خوشنامی اقدام به تهیه کنید که نزد گوگل اعتبار و جایگاه بالایی دارند و به‌طور روزانه کاربران زیادی به آن‌ها سر می‌زنند. این سایت‌های نیز برای شما لینک‌های بسیار بی‌کیفیت و آسیب‌زننده می‌سازند داشتن لینک در بخش‌های همچون سایدبار و یا فوتر که در تمامی صفحات داخلی یک سایت تکرار می‌شوند.

بهترین راهکار برای افزایش بازدیدکنندگان این است که بهترین رتبه های گوگل را از آن خود کنید. لیکن اگر نیازمند بک لینک های با ارزش و طبق الگوریتم های بروز و با کیفیت لینک بیلدینگ هستید، کار کمی سخت تر خواهد شد. هم بله و هم خیر، چون اگر به صورت غیر طبیعی همه بک لینک هایی که به سمت سایت شما داده می شود فالو باشند، کمی نگران کننده خواهد بود. به همین دلیل بک لینک هایی که برای شما ثبت می کنیم، ترکیبی منطقی از بک لینک های فالو و نوفالو خواهند بود.

سفارش Backlink

در این روش شما مقاله با کلمات کلیدی مناسب خود را نوشته سپس در سایت هایی که می توانید پست میهمان بگذارید آنها را درج می کنید، برخی از آنها به شما اجازه می دهند که به سایت خود لینک دهید و برخی دیگر به ازای دریافت لینک از شما هزینه خواهند گرفت. الگوریتم PageRank بر اساس ایده اصلی “صوت دموکراسیک” کار می‌کند، به این معنی که صفحات وب با بیشترین بک لینک‌ها وارد رأسیت بیشتری در شبکه می‌شوند و این رأسیت به صفحات دیگر منتقل می‌شود. این باعث می‌شود تا صفحات مهم و پربازدید در رتبه‌بندی بالاتر قرار بگیرند. شما به عنوان یک دارنده سایت یا فروشگاه اینترنتی ممکن است تا به حال برای سایت خود لینک سازی کرده باشید و برای سایتتان بک لینک خریداری نموده اید. خرید بک لینک انبوه که کاملا غیر اصولی و به صورت بسیار سریع با تعداد بسیار بالا ایجاد می شوند می توانند سایت شما را پنالتی کنند و یاید از اینگونه خدمات به شدت پرهیز کنید. امیدوارم حالا با دیدی بازتر و رعایت فاکتورهای جدی در خرید لینک برای سایت خود بک لینک تهیه کنید.

برای کلمات کلیدی سخت تر، لینک سازی معمولی و تک لایه دیگر پاسخگوی نیاز شما نخواهد بود. لایه های دوم و سوم به قدرتمند تر شدن بک لینک لایه اول کمک خواهند کرد. در صورتی که گوگل متوجه شود که شما بک لینک‌ها را خریده‌اید، حتماً برخوردی قاطع با سایت شما خواهد داشت و اجازه نمی‌دهد که جایگاهی که شایستگی آن را دارید، از آنِ خود کنید. حتی ممکن است تا مدت‌ها نتوانید در حوالی صفحه نخست نتایج  جستجو، آفتابی شوید. بنابراین لازم است که لینک‌سازی را به کمک یک مجموعه حرفه‌ای و کاربلد انجام دهید  تا خیلی سریع به نتیجه دلخواه خود برسید. بسیاری از متخصصان سئو، خرید بک لینک را روشی بی‌نظیر و قدرتمند برای تصاحب بهترین رنک‌های گوگل می‌دانند و این روش را به بیزینس‌های مختلف پیشنهاد می‌دهند.

اگر به گفته‌های مدیران گوگل توجه کنید، متوجه خواهید شد که همواره آ‌ن‌ها وبسایت‌ها را از خرید بک لینک نفی کرده و به آن‌ها هشدار داده‌اند، در حالی که ممکن است موارد دیگر تقلب و گول زدن موتورهای جستجو را به اندازه نفی کاربران از خرید بک لینک مطرح نکرده باشند. خرید بک لینک تمام صفحات (site wide backlinks) می تواند تیر آخر شما در سئوی وبسایت قلمداد شود. این بک لینک ها در تمام صفحات سایت تکرار شده و ارزش و اعتبار خود را از تمام صفحات سایت میزبان دریافت می کنند تا آن را به صفحه هدف منتقل کنند.

سفارش Backlink

بنابراین بهتر است در مرحله اول لینک سازی تعداد رفرینگ دامین از سایت های مرتبط معتبر را بالاتر ببرید. مثلا اگر یک سایت فروش موبایل دارید بهتر است از جایی ریپورتاژ بخرید که بررسی موبایل ها را انجام می دهد یا به این حوزه نزدیک است. هرچند ممکن است در زمینه خرید بک لینک نتوانید ارتباط زیادی ایجاد کنید، زیرا بیشتر این سایت های سرویس های رایگان خارجی می باشند. “بک لینک” یکی از سریع ترین و بهترین روش ها برای افزایش رتبه وب سایت است. پس از اینکه ساختار سایت را طراحی کردید و محتوای مورد نیاز را قرار دادید.

سفارش Backlink

لذا اگر به دنبال خرید بکلینک با کیفیت هستید، می توانید برای خدمات سئو سایت خود روی کمک ما حساب کنید. معمولاً در اینگونه مواقع، وجهی که بابت خرید بک لینک پرداخت شده قابل برگشت نیست، مگر اینکه رسانه انتخابی شما تضمین دیگه ای به شما داده باشه. مثلاً در مورد بک لینک های رپورتاژی خبری مجله ای اختصاصی نشونت، ما ضمانت هایی رو ارائه دادیم که می تونید قوانینش رو از بخش قوانین خدمات سایت مطالعه کنید. از اونجاییکه خرید بک لینک نوعی تبلیغات اما به روش غیر مستقیم محسوب می شه و تبلیغات هم نوعی سرمایه گذاری هست، در نتیجه خرید بک لینک هم نوعی سرمایه گذاری برای سایت شما محسوب می شه؛ یک سرمایه گذاری نسبتاً پایدار و با دوام. به کمک دیساوو کردن بک لینک های اسپم می تونید به سادگی اثرگذاری اونها رو خنثی کنید تا تاثیر بک لینک های خریداری شده و با کیفیت شما حفظ بشه. برای همین موضوع ما در نشونت سعی کردیم سرویس های خرید بک لینک در امن ترین حالت ممکن رو در اختیار شما قرار بدیم.

برای تولید یک محتوای باکیفیت، مخصوصاً محتوای متنی، شما باید فاکتورهای مختلفی را رعایت بفرمایید تا مقاله یا محتوایی که منتشر می‌کنید، هم برای کاربران جذاب باشد و هم برای الگوریتم‌های موتورهای جستجو، محتوایی ارزشمند قلمداد شود. برای آموزش و کسب اطلاعات بیشتر پیرامون اصول محتوا نویسی، به شما توصیه می‌کنیم مقاله‌ی «اصول محتوا نویسی و نگارش مقاله برای سایت ها» را مطالعه بفرمایید. خرید بک لینک می تواند جایگاه وبسایت شما را در نتایج گوگل به رتبه 1 گوگل ارتقا دهد و بک لینک های قوی و ایرانی و با کیفیت موجود در سیستم تمام اتوماتیک بکوریتی نیاز شما به لینک سازی را کاملا رفع می کند . پس از بررسی و انتخاب بهترین ها ، می توانید فرم خرید بک لینک سئو را تکمیل کنید !. اگر در بازه زمانی کوتاهی تعداد زیادی بک لینک دریافت کنید، این امر از دید گوگل دستکاری در نتایج به حساب می‌رود و در حال نقض قوانین گوگل هستید.

چرا که یک لایه ای بودن لینک سازی، تصنعی بودن اون و در نتیجه خنثی شدن ارزش سفارش بک لینک رو افزایش می ده. اینکه بتونید در زمان درستی اقدام به خرید بک لینک کنید و این بک لینک سازی رو در بازه های زمانی مناسبی ادامه بدید و فعالیت های اصولی سئو رو به عنوان مکمل در کنار برنامه لینک سازی پیاده کنید، باعث می شه که شاهد رشدی مشابه پروژه زیر باشید. اصولا خرید بک لینک تعداد زیاد، مخصوصا برای وب سایت هایی که عمر زیادی ندارند بسیار برای گوگل شک برانگیز است! اما مثلا برای سایت قدیمی مثل دیجی کالا، خرید بک لینک با تعداد بالا هم مشکلی ندارد. بنابراین پیشنهاد میکنم به هیچ عنوان به سراغ سایت های فروشنده بک لینک با پکیج هایی که تعداد لینک زیادی درون آن وجود دارد، نروید. چندین سایت ایرانی اقدام به فروش بک لینک ، معتبر ، دائمی و با کیفیت میکنند.

بررسی های مختلفی از این واقعیت حکایت دارد که میزان بازگشت رتبه با استفاده از ابزار disavow در بهترین حالت ها در حدود 80 درصد است. برای همین است که ما همیشه به مشتریان پیشنهاد می کنیم که پس از ریختن پلان بک لینک های خود، یک بار با ما مشورت کرده و پیشنهاد ما را جویا شوند. یعنی یک هفته پس از disavow کردن بک لینک ها، نمودار دوباره به حالت قبلی (البته قدی پایین تر باز می گردد.) یادتان نرود که این تنها یک آزمایش بود. چه بسا وب سایت های قدرتمندی که ضرباتی خورده اند و دیگر نتوانسته اند به قدرت قبلی خود و پیشتازی در رنکینگ گوگل باز گردند. با افتخار اعلام می داریم که پیج اتوریتی وب سایت های ما در رده بهترین وب سایت ها قرار می گیرد. ابزارهای مختلفی در اینترنت برای آنالیز وب سایت وجود دارد که شما می توانید از آن ها برای بررسی پیج اتوریتی سایت های ما استفاده فرمایید.

به همین جهت در این پکیج‌ها تعداد بیشتری بکلینک نسبت به تعداد خریداری شده برای مشتریان ایجاد می‌گردد تا در صورت حذف تعدادی از بکلینک ها، بازهم به تعداد خریداری شده، بک لینک کسب شده باشد. در پکیج‌های انبوه خارجی چندبار پروسه live check انجام می‌شود و لینک‌های نابود شده جایگزین می‌گردد. بنابراین و با توجه به نبود دانش تخصصی در این حوزه میان کارفرماها، برای بررسی کیفیت بک لینک های سایت فروشنده بک لینک به جای بررسی نظر مخاطبان، به سراغ نمونه کارها و نتیجه بروید.

اعتبار صفحه یا همان (Page Authority) به موارد مختلفی مانند عمر صفحه، نوع صفحه، تعداد بک لینک‌های داده شده به صفحه، تعداد لینک‌های خروجی از صفحه و… بستگی دارد. هرچه اعتبار صفحه‌ای که از آن بک لینک می‌گیرید بالاتر باشد، ارزش بک لینک شما نیز افزایش می‌یابد. اسپم اسکور (Spam Score) یکی دیگر از مقیاس‌های اندازه‌گیری ارزش یک وب‌سایت است. هرچه اسپم اسکور یک وب‌سایت بالا باشد، یعنی دارای محتوای هرز (مقالات، محتوای تصویری، لینک‌های هرز، تگ‌های نامربوط و…) بیشتری است؛ بک لینک دادن و یا دریافت کردن از وب‌سایت‌هایی با اسپم اسکور بالا، تأثیر منفی بر روی ارزش و رتبه‌ی وب‌سایت شما خواهند گذاشت. قوی ترین سایت‌های بک لینک سایت‌هایی هستند که بازدیدکنندگان زیادی دارند و همچنین ترافیک زیادی در آن‌ها وجود دارد، دریفات بک لینک از اینگونه وب‌سایت‌ها، ازآنجاکه احتمال کلیک روی لینک بیشتر است ، نتیجه بخش‌تر و مؤثرتر خواهد بود.

محمد احمدی هستم ،در زمینه سئو فعالیت می کنم و چندسالی هستش که در زمینه ی وب و بازاریابی دیجیتالی تجربه دارم. اما خبر خوب این است که اگر در این ابزار نام نویسی کنید, میتوانید به مدت 14 روز به صورت رایگان از آن استفاده کنید. شما در سیستم بکوریتی می توانید 0 تا 100 یک سایت را سفارش دهید تا ساخته و تاخته شود . در اینجا چند روش آسان وجود دارد که می توانید به وسیله ی آن به سایت خود پیوند ایجاد کنید .

برای ساخت یک PBN، باید دامنه‌های منقضی شده را با اختیارات موجود خریداری کنید. ایجاد لینک‌ها از یک دامنه کاملاً جدید بدون هیچ مجوزی، هیچ تاثیر مثبتی در رتبه‌بندی جستجوی ارگانیک ایجاد نمی‌کند. تعریف رسمی گوگل از تگ nofollow این است که «Nofollow» راهی را برای مدیران وب‌سایت‌ها فراهم می‌کند تا به موتورهای جستجو بگویند «لینک‌های این صفحه را دنبال نکنید» یا این لینک خاص را دنبال نکنید. انواع مختلفی از بک لینک وجود دارد که می‌توانید استفاده از آن‌ها را در استراتژی سئو سایت خود بگنجانید. در ادامه تاثیر بک لینک بر سئو و روش‌های صحیح ایجاد لینک خارجی را بررسی می‌کنیم؛ پس با تسمینو همراه باشید.

اگر چه با گذشت زمان الویت بک لینک ها کاهش یافته است, اما هنوز بی تاثیر نیستند.بک لینک ها میتوانند لینک های کلمات و تصاویر باشند. متخصصان سئو هنگام تجزیه و تحلیل پروفایل های بک لینک توجه زیادی به رفرینگ دامین دارند. به طور معمول، هر چه یک وب سایت referring domains با کیفیت بیشتری داشته باشد، احتمال بیشتری برای رسیدن به صدر گوگل دارد.

پس از ثبت سفارش ، تیم بک لینک ساز ما تولید لینکهای شما را کنترل می کند. در صورتیکه میخواهید از لینک سازی شبکه خصوصی یا PBN استفاده کنید پیشنهاد می کنیم آنها را مستقیما به سایت خود ندهید و به مقالات ریپورتاژ شده خود در سایر سایت ها بدهید. بله اگر در مورد بک لینک ها و سایت ها سوال داشتید از اطلاعات تماس در همین صفحه می توانید با ما در ارتباط باشید . در اصل یک بک لینک با کیفیت بهتر از هزار بک لینک بی کیفیت یا کم کیفیت هست . بهتر است از سایت‌هایی لینک بگیرید که تعداد لینک‌های خروجی آن‌ها زیاد نباشد. سایت شما بدون داشتن اعتبار در اینترنت و بالأخص نزد گوگل به‌طور حتم پیشرفت چشمگیری نیز نخواهد داشت.

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

اهمیت خرید عمده تیشرت مردانه و کاربردهای آن
اکانت اسپاتیفای: یک بررسی جذاب برای استفاده از خدمات موزیک آنلاین
معرفی سایت بازی انفجار: جایگاه و اهمیت بازی انفجار آنلاین
سایت شرط بندی کرش رویال: جایگاهی برای پیش‌بینی‌های هیجان‌انگیز
خرید پلی استیشن پلاس اکسترا: راهی جدید برای تجربه بهتر بازی
گروه تلگرام سئو: راهی برای بهبود جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو
تماس با ما