دیزل ژنراتور خرید و قیمت دیزل ژنراتور از شرکت کاشانی

این شرکت به طور حرفه ای در زمینه تامین انواع برندهای معتبر مانند ولوو، پرکینز، بنز ایدم و کامینز فعالیت می نماید. شرکت پارت دیزل توانسته است به طور تخصصی به تولید، واردات، فروش و عرضه انواع دیزلهای ژنراتوری در داخل کشور مبادرت نماید. در ادامه این مطلب قصد داریم تا به صورت اجمالی با شما عزیزان به بررسی انواع دیزل ژنراتور صنعتی و کاربرد این دستگاه های تخصصی بپردازیم.

دیزل ژنراتور

در حالت کلی میزان مصرف دیزل ژنراتور، معمولا بستگی به پارامترهایی مانند اندازه دیزل ژنراتور و میزان بار وارده بر آن دارد و بر این اساس مصرف تقریبی آن را می توان بدست آورد.

لیست قیمت دیزل ژنراتور

در صورتی که در ژنراتورهای گازی هزینه اولیه تهیه بسیار بیشتر بوده و همانطور که در مقاله مزایای استفاده از موتوربرق های گاز سوز بیان کردیم، تنها مزیت آن‌ها از نظر اقتصادی برای مصرف کننده، تامین آسان تر سوخت آن است. دیزل، سوخت گازوئیل را به انرژی مکانیکی تبدیل می‌کند و همین انرژی است که باعث چرخیدن روتور ژنراتور می‌شود و انرژی مکانیکی در آن زمان تبدیل به برق می‌شود. ژنراتور علاوه بر روتور، استاتور و میدان مغناطیسی بین این دو را دارد. میدان مغناطیسی باعث چرخیدن روتور شده تا از طریق القای الکترومغناطیسی دراستاتور ولتاژ ایجاد کند.

دیزل ژنراتور

تجهیزات کارکردی دیزل ژنراتور با سرعت بسیار پایینی به فعالیت ادامه می‌دهند. در این زمان، کیفیت و عمر مصرفی آن نسبت به ژنراتور گازی بیشتر خواهد بود.

توان خروجی دستگاه

باید به قابلیت های ایمنی دیزل ژنراتور توجه کنید که بهتر است دارای ایمنی‌هایی مانند، حفاظت در برابر جریان الکتریکی ولتاژ بالا و حفاظت در برابر اضافه بار باشد. باید سایز و وزن دیزل ژنراتور را در نظر بگیرید و بر اساس نیاز خود، سایز مناسب را انتخاب کنید.

  • فروش دیزل ژنراتور در شرکت “آبیاران” با ضمانت نامه عملکرد صحیح برای دستگاه خریداری شده همراه خواهد بود.
  • این دستگاه‌ها اغلب به عنوان ژنراتورهای دیزلی یا ژنراتورهای دیزلی جن ست خوانده می‌شوند.
  • برندهایی مانند کوهلر (Kohler)، اسکانیا (Scania)، میتسوبیشی (Mitsubishi) و بادوین (‌Baudouin) نیز از لحاظ قیمت در محدوده میان‌رده به شمار می‌روند.
  • در ادامه به توضیح کامل بخش‌های مختلف دیزل ژنراتور و انواع کاربرد آن اشاره می‌کنیم.
  • در بررسی تفاوت دیزل ژنراتور با ژنراتور گازی به این نتیجه می‌رسیم که به دلیل سهولت فرآیند ساخت و همچنین ساده‌تر بودن و کند‌کار‌تر بودن بخش‌های مختلف دیزل ژنراتور، قطعات آن ها کمتر دچار استهلاک می‌شود.

دیزل ژنراتور دارای توانایی تولید برق بالا هستند و معمولاً در توان‌های بزرگ تا کمترین توان مورد نیاز در دسترس هستند. این قدرت بالا آن‌ها را برای تأمین نیازهای انرژی بزرگ، مانند بیمارستان‌ها، فرودگاه‌ها، کارخانه‌ها و ساختمان‌های بزرگ صنعتی ایدئال می‌کند. سرانجام، مانند همه ماشین ها، تعمیر و نگهداری مناسب برای به حداکثر رساندن طول عمر ژنراتور نکته کلیدی مهمی است. در اینجا یک راهنمای کوتاه در مورد نحوه تعمیر و نگهداری بر طول عمر دیزل ژنراتور قرارداده شده است.

خرید دیزل ژنراتور اورجینال با بهترین قیمت

در صورتی که شما تأمین برق اضطراری توسط دیزل ژنراتورها را تجربه کرده باشید، با مشکل تأمین سوخت مواجه می شوید. باید بدانید که این دستگاه ها قابلیت حمل بسیار مناسبی داشته و می توانید آن ها را با خود برای تأمین سوخت، جا به جا کنید. از سوی دیگر، سوخت مورد استفاده در این دستگاه ها با سوخت موجود در خودروهای سنگین و سبک یکسان بوده و به شما این اجازه را می دهد تا از سوختی یکسان برای آن ها استفاده کنید.

در طی فرایند احتراق، انرژی شیمیایی سوخت به انرژی مکانیکی تبدیل شده و سپس انرژی مکانیکی ایجاد شده به انرژی الکتریکی تبدیل می‌شود که در صورت قطع برق می‌توان از آن استفاده کرد. هنگامی که ژنراتور دیزلی راه اندازی می‌شود، موتور چهار فرایند احتراق خود را طی می‌کند. دیزل ژنراتور ها که از ترکیب موتور دیزل، ژنراتور الکتریکی (مولد) و بخش های دیگر ساخته شده اند، ابزاری هستند برای تامین برق در شرایط مختلف.

دیزل ژنراتور بسته به اینکه چه توانی دارد و برای تولید برق از چه ظرفیتی برخوردار است به گروه های مختلفی تقسیم می شود. به عنوان مثال یک ژنراتور که توان تولید بار الکتریکی کمتری دارد، نمی تواند گزینه خوبی برای استفاده در کارخانجات صنعتی باشد. یا بالعکس دیزل ژنراتور با توان بالا در تولید بار الکتریکی برای مصارف خانگی با وسعت کم مناسب نیست. به همین علت تولیدکنندگان انواع دیزل ژنراتور مختلف در توان های متنوع را تولید می کنند تا بتوان از هریک از آن ها در شرایط و مکان های مناسب استفاده کرد.

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

معرفی سایت بازی انفجار: جایگاه و اهمیت بازی انفجار آنلاین
سایت شرط بندی کرش رویال: جایگاهی برای پیش‌بینی‌های هیجان‌انگیز
خرید پلی استیشن پلاس اکسترا: راهی جدید برای تجربه بهتر بازی
گروه تلگرام سئو: راهی برای بهبود جایگاه سایت شما در موتورهای جستجو
مکمل گینر: افزایش وزن و انرژی بدنسازان
The Ultimate Guide to Realtor Canada: Your Key to Finding Your Dream Home
تماس با ما